Nie Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hm. Med tanke på at jeg ikke tar slike trusler seriøst lengre, så lurer jeg på om jeg skal bestille en mot laksevåg av en eller annen. En ekstra fridag hadde vært digg... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kibs: og _igjen_ var du snik nok til å poste før meg. *snufs* Jeg kan ikke noe for at du er treig. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Jeg veit ikke hvordan trussel dere har fått, men man må ta de med en stor klype salt. Se den fra den gode siden, du får fri! Haha, ja. Håper inderlig at det ikke er noen i klassen min. For guds skyld .. Håper det er noen som bor på "den andre siden" av skolen. Tenk om det er en god venn av meg, jeg ser jo personen HVER DAG.. clvn: Vet ikke hvem som postet "U-Tube" , men det var litt gøy Endret 14. januar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Lagt merke til kor mange som har noko med Eple i navnet? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er det så rart? Eple er jo digg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hmm... bombetrusler eller noe på skolen Epletyv? Jeg er for lat til å bla en side bakover for å sjekke... =/ Anyways, skole på meg da. Ser ut til at mamma kjører, i dag også, siden jeg ikke har noen mulighet til å rekke skolen nå. ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Anyways, skole på meg da. Ser ut til at mamma kjører, i dag også, siden jeg ikke har noen mulighet til å rekke skolen nå. ^^ Aaaaaw. *sjalu* Nyt det mens du kan. x) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Aaaaaw. *sjalu*Nyt det mens du kan. x) Om du får reket deg til Vikersund, kan mamma sikkert kjøre deg til skolen min også And, I will do ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Om du får reket deg til Vikersund, kan mamma sikkert kjøre deg til skolen min også And, I will do ^^ Jeg begynner å gå nå, jeg. x) Mobbe ungdomskole-ting er alltid gøy. =D Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hmm... bombetrusler eller noe på skolen Epletyv? Jeg er for lat til å bla en side bakover for å sjekke... =/ Anyways, skole på meg da. Ser ut til at mamma kjører, i dag også, siden jeg ikke har noen mulighet til å rekke skolen nå. ^^ Nei, ikke bombetrusler. Skolemassakre-trusler Og du er bortskjemt fordi moren din kjører deg <3 Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Godt og varmt inne i en bil da Men meir sosialt på buss Får 10 minutt ekstra vist eg sitt på med moren min Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 For lite liv her, for lite liv! O_O *freake og løpe rundt og rundt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Du vet det er småironisk når du setter opp CS-server på skolen med IT-avdelingens velsignelse, de ga oss til og med en switch så vi slipper og belaste lokalnettet på skolen... Endret 14. januar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du vet det er småironisk når du setter opp CS-server på skolen med IT-avdelingens velsignelse, de ga oss til og med en switch så vi slipper og belaste lokalnettet på skolen... (ler egentlig av pur misunnelse) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Men, hva driver folkene med? ^^ Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skole, vi diskuterer lommemannen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du vet det er småironisk når du setter opp CS-server på skolen med IT-avdelingens velsignelse, de ga oss til og med en switch så vi slipper og belaste lokalnettet på skolen... Ey, vi som jobber på IT-avdelinger er mennesker, vi og Nie: Samler alle trådene fra fredags ettermiddag for å se hva som skal gjøres på jobb i dag Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ringer typen og vekker ham. Gøøøy. Og så skole selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg