Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har sett alt jeg vil se på kino. Pluss filmer jeg IKKE ville se(damn you ex-girlfriend) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 b-real: Tenkte å se "Tropic Thunder" til uka. Får besök av en venninne, så det blir kos. Selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 oooooooooo DEN skal jeg se på kino!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Bah, nå må jeg finne info om den på andre siderstress Noen som har sett de 2 japanske filmene av Battle Royale her? (jeg har) 1-ern er faen meg rå, 2-ern er litt døll iforhold. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Første kjærsten din? Huh, ja da skjønner jeg at du var nervøs. Jeg går som oftest rett fram, driter i alt og alle og er meg selv. Tror jeg gjør det godt som svigersønn jeg...eller hva Lillium? Jepp, stemmer. Har aldri sett noen vits i å ha mange kjærester, med mindre det virkelig er en man er glad i og tror man kan tilbringe resten av livet med. Antar jeg er litt gammeldags. Er 21 år, uten at det gjør meg noe. Endret 21. september 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 b-real: Tenkte å se "Tropic Thunder" til uka. Får besök av en venninne, så det blir kos. Selv?Har tenkt til å se den selv. Robert Downey jr. som neger må jo bare være så utrolig kos Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 b-real: Håper den er bra, ja. Den siste filmen jeg så på kino var "Get Smart" med Steve Carell. Den syntes jeg var utrolig morsom. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Så forresten 'Den siste revejakta' i går. I grunn en ganske så kul film, overrasket meg faktisk litt. Jeg ble ihvertfall underholdt. Endret 21. september 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Bah, nå må jeg finne info om den på andre siderstress Amerikansk fagott-remake, kan jeg banne på. Blir sikkert ikke verdt smørbrødene de spiser under produksjonen. Endret 21. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jepp, stemmer. Har aldri sett noen vits i å ha mange kjærester, med mindre det virkelig er en man er glad i og tror man kan tilbringe resten av livet med. Antar jeg er litt gammeldags. Er 21 år, uten at det gjør meg noe. Er da ikke så veldig unormalt det da Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Rart at det ikke har kommet noe Anime av Battle Royale enda da. Filmen er jo basert på mangaen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Rart at det ikke har kommet noe Anime av Battle Royale enda da. Filmen er jo basert på mangaen. Jeg ser ingen grunn til å animefisere hver eneste fislete manga der ute. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 b-real: Håper den er bra, ja. Den siste filmen jeg så på kino var "Get Smart" med Steve Carell. Den syntes jeg var utrolig morsom.Madammen har ikke helt sansen for Carell så jeg blir vel å se den helt alene =( Så forresten 'Den siste revejakta' i går. I grunn en ganske så kul film, overrasket meg faktisk litt. Jeg ble ihvertfall underholdt. Er mulig vi skal se den i kveld. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 b-real: Carell er jo et geni. En av de beste komikerne der ute. Du får se den alene da. Det gjorde jeg også förste gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ordet geni er så oppbrukt at det ikke er morsomt å bli kalt det engang. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jepp, stemmer. Har aldri sett noen vits i å ha mange kjærester, med mindre det virkelig er en man er glad i og tror man kan tilbringe resten av livet med. Antar jeg er litt gammeldags. Er 21 år, uten at det gjør meg noe. Er da ikke så veldig unormalt det da Nei, du har kanskje rett i det, selv om jeg har inntrykk av at de fleste har hatt sin første kjæreste før det. Vel vel, samma det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Amerikaner som får spørsmålet om hvem england sloss mot i 100årskrigen. : I know it`s not France,because they dont do well in wars. Er stygt å steriotype men. (Hun svarte Spain,og ble sjokkert da svaret viste seg var Frankrike.) Endret 21. september 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg visste svaret, men skal innrømme at det var en ganske logisk tankegang. Frankrike klarer seg svært dårlig i konflikter. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Pøff! Bare se på WW1, WW2 og spesielt Vietnam. De hadde da FULL kontroll. De vant jo både "hearts & minds" og tok alle riktige skritt man kan gjøre i en jungelkrig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ah. Ingenting som å tilbringe kvelden foran PCen innelåst på rommet i mørket med WoW og min musikk i stedet for å måtte stresse for å passe inn med folka jeg bor med og høre på dårlig country og listepop og prate om ting som interesserer meg midt i. Fotball, bah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg