Ballus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 deLillos er Jaa. Søndager er elsk de også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Å påtvinge andre sin egen musikksmak syns jeg er litt som misjonering med bibel. Uansett hva den andre måtte mene, er det bare å sitere bibelen sin (les: platecover, sangtekster), så mener misjonæren han har rett uansett. Så presser han videre med noen musikkvideoer (les: gladkristen musikk fremført av amerikansk storfamilie) for å liksom vise den andre hvor FEIL han tar, hvor herlig det egentlig er, og hvor tafatt de som ikke skjønner det er. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ooh ... Ida Maria har covra "I Got Erection". Den må jeg kjøpe! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg er enig i at å diskutere musikksmak er fullstendig tafatt, men jo mer man promoterer et gitt band jo større er sjansen for at noen som tidligere ikke har funnet noen interesse av det plutselig ser lyset. Spesielt folk som allerede er bevandret innen metallen vil ha større tilbøyelighet for å oppdage nye band og retninger innenfor sjangeren. Å like metall men ikke ha noen interesse av norsk sortmetall er nesten et paradoks i seg selv.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg hadde en metallperiode, men har aldri i mine 20 år hørt på norsk sortmetall og tenkt at det var verdt å bruke tiden på. Alle har vel en grense for hvor musikk går over til bråk, og hvor synging går over til lyder - sortmetall er som oftest min grense. Opeth hadde kanskje vært noe hvis vokalisten ikke growlet og sangene ikke var så pretensiøse. Og selvfølgelig, hvis fanbasen ikke var retarded. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Nevnte jeg at det er et dødsfett sidetall vi poster på? Ny avatar Endret 21. september 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 wohoo! drar ikke før etter middag og i dag er det pølser og potetstappe And now for something completely different! Jeg er veldig dårlig til å lese noter Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) I like your style, dude! Men du har litt å lære av J@cob. Endret 21. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Takk! Usikker på hvor lenge jeg beholder den, dog. Du sier noe der. Endret 21. september 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sidetall er relativt, for folk har forskjellige antall posts på skjermen sin. Da blir sidetallet noe helt annet hos dem. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Snu ham horisontalt, eller noe slikt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Og selvfølgelig, hvis fanbasen ikke var retarded. haha. Ooh ... Ida Maria har covra "I Got Erection".Den må jeg kjøpe! Nei, det må du absolutt ikke :-| Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har hørt AC/DC i softversjon på panfløyte. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har all rett til å kommentere at, etter normale diskusjon.no - instillinger, er vi på et kult sidetall. S-tard: happy? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Nyhus, pff. Klart jeg må. Jeg digger Ida Maria. Har kjøpt alt jeg kan kjøpe av a. Digitalt, vinyl og vanlig CD Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Du er en syk, syk mann datasmurf. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Nyhus, pff. Klart jeg må. Jeg digger Ida Maria. Har kjøpt alt jeg kan kjøpe av a. Digitalt, vinyl og vanlig CD Du har fra idag ikke rett til å uttale deg ang. musikk. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ida Maria er knallert, da. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Du er en syk, syk mann datasmurf. Ugler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg