Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har du ikke smakt nok. Kjøp deg Nemesis Divina ved neste lønning og sett deg ned i godstolen med platen en deilig høstdag og la deg forhekse inn i en musikalsk opplevelse du sjelden har hørt maken til! Kanskje oppdager du den kvelden magien og stemningen i den norske sortmetallen! :)

Oki, jeg skal innrømme at jeg kanskje ikke har satt meg ned å fordypet meg så jævlig innenfor den sjangeren, det skal sies.

Vel, blir nok lenge til jeg får mulighet til det, ikke har en ipoden min her og ikke har en musikksamlingen min heller (mp3) så jeg sliter egentlig litt for tiden, merker jeg er uten musikk for tida.

Greit å ha Last.fm sin musikkradio-ting oppe å går da men...jah.

Når jeg kommer nordover så skal det opp en SSH-tilgang til pc'en hjemme hos fattern og det fort som fy.

Synd du ikke ser talent i utgangspunktet :)

Back off gisle gris, sikt inn aggresjonen din på noen andre.

Aggresjon? Hvordan er jeg aggressiv? oO
Lenke til kommentar
Aggresjon? Hvordan er jeg aggressiv? oO

Noe må det være når du legger ut om at jeg er blind når det kommer til talent, åpenbart uten å ha en snøring om hva du prater om. Folk så slutte å være så forbannet deffensive når det kommer til musikk de liker, da musikk er og blir et subjektivt tema. Talent derimot er ikke. Så å "angripe" meg fordi jeg synes Åkerfeldt kaster bort talentet sitt på musikk jeg synes er kjedelig blir for dumt. Om jeg hadde påstått Åkerfeldt ikke eide talent derimot, da ville det være helt okey å påpeke at jeg ikke gjenkjente talentet hans. Ser du problemet?

Det går fint ann å diskutere sånt uten å begynne å plukke på hverandre.

Dere som liker Opeth og Åkerfeldt:

Har dere hørt Unhealer fra den nye skiva til Ihsahn? Der gjør Åkerfeldt en glimrende jobb.

Lenke til kommentar
Det var sangen til datasmurf jeg snakket om, dagen er flott som fy den.

Hysj på deg. Sangen er fin. Den rører meg til tårer som gamle skillingsviser og det har den gjort siden jeg fikk en kasett med Gustav da jeg var 5-6 år.

Når du en gang kommer neste sommer

Skal jeg atter være her

Og vi skal synge gamle sanger om igjen

Når du en gang kommer neste sommer

Skal vi atter drikke vin

Og vi skal snakke sammen om de samme gamle ting

Det var en gang en sommer i nittenhundre-og-nittitre

Hvor verden lå ufarlig langs Norges kyst et sted

På radio’n var det et program for sommermat

Vi ruslet ned og tok et bad

Jævla møl! Hvor er det så mange som liker dem? Grawrr.

Fordi de er bra! :D

deLillos er :love:

Opeth er kjipt. Synd Mikael Åkerfeldt kaster bort talentet sitt på det greiene der.

Synd du ikke ser talent i utgangspunktet :)

Dere tar feil begge to. Snakker vi Talent snakker vi Satyricon.

mMmm ... Satyricon <3

Og hva ser man ut av dette? Splitta musikksmak i alle fall :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...