henbruas Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ja! Ja! Jeg er ferdig med fakta-delen av rapporten! Nå trenger jeg bare å fortelle hva vi gjorde! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Opeth er kjipt. Synd Mikael Åkerfeldt kaster bort talentet sitt på det greiene der. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 hei, æ har spydd på et laken. må æ skyll det før æ kan hiv det i vaskemaskinen? eller går det fint å bare ta hele greia i? ka skjer med matrestan i vaskemaskinen? vaksemaskinen svel de jo ikke... håpa noen kan svar mæ. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 hei, æ har spydd på et laken. må æ skyll det før æ kan hiv det i vaskemaskinen? eller går det fint å bare ta hele greia i? ka skjer med matrestan i vaskemaskinen? vaksemaskinen svel de jo ikke... håpa noen kan svar mæ.Vask vekk det verste av oppkastet først, du vil ha minst mulig dritt i vaskemaskinen, tro meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Opeth er kjipt. Synd Mikael Åkerfeldt kaster bort talentet sitt på det greiene der. Synd du ikke ser talent i utgangspunktet Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Æ blir sekkert å spy igjen vess æ må driv å lukt på det der.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Betal noen i etasjen din for å gjøre det for deg. Endret 21. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Opeth er kjipt. Synd Mikael Åkerfeldt kaster bort talentet sitt på det greiene der. BULLSHIT! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Opeth er kjipt. Synd Mikael Åkerfeldt kaster bort talentet sitt på det greiene der. Synd du ikke ser talent i utgangspunktet Dere tar feil begge to. Snakker vi Talent snakker vi Satyricon. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Dere tar feil begge to. Snakker vi Talent snakker vi Satyricon.Talent der men faller dessverre ikke i min smak Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Betal noen i etasjen din til å gjøre det for deg. Har du lyst å gjøre det? 50 kr. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Evt, kan du kjøpe kaste det og kjøpe et nytt et. Om du har råd til det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har du lyst å gjøre det? 50 kr. Ha. Det er ikke en durumkebab på Viva engang. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 det er søndag, hvor skal jeg kjøpe nytt? du kan få et kyss på kinnet i tillegg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Dere tar feil begge to. Snakker vi Talent snakker vi Satyricon.Talent der men faller dessverre ikke i min smak Da har du ikke smakt nok. Kjøp deg Nemesis Divina ved neste lønning og sett deg ned i godstolen med platen en deilig høstdag og la deg forhekse inn i en musikalsk opplevelse du sjelden har hørt maken til! Kanskje oppdager du den kvelden magien og stemningen i den norske sortmetallen! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Opeth rocker litt på feil måte, men det er uansett veldig mykje bra samt ein del tull. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 det er søndag, hvor skal jeg kjøpe nytt? du kan få et kyss på kinnet i tillegg. Du kaster det, låner av naboen, kjøper nytt imorgen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Synd du ikke ser talent i utgangspunktet Back off gisle gris, sikt inn aggresjonen din på noen andre. Dere tar feil begge to. Snakker vi Talent snakker vi Satyricon. Satyricon har mye gull ja, trommespillet til frost er helt konge. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 det er søndag, hvor skal jeg kjøpe nytt? du kan få et kyss på kinnet i tillegg. Pass deg nå. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 det er søndag, hvor skal jeg kjøpe nytt? du kan få et kyss på kinnet i tillegg. Ingen tok tidenes set-up? Da gjør jeg det selv: Æsj, da spyr du jo bare igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg