Datasmurf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Der minte du meg på en fin sang, Ida Det er friminutt, og plutselig er skolegården full.Noen prater, noen løper, noen lager tøys og tull. Noen store står og spiser, noen andre går og fniser. Noen leter inni nesa etter gull. Bort i kroken står en flokk med nesten bare gutter i, men i midten er en jente, hun er åtte eller ni. Hun er sølete på jakken, står og kikker ned i bakken, og de nærmeste kan høre henne si: Ikke slå, ikke slå, ikke slå.....ikke slå. Når det ringer ut for siste gang og alle mann har fri, vet hun at de står og venter på et sted hun må forbi. Hun kan se dem ved butikken der de bøller i trafikken, det er ingen som kan høre henne si: Ikke slå, ikke slå, ikke slå.......ikke slå. Jenta ynker seg i søvne, det er sent på natterstid. Hun har bamsen med i senga, han er kledd som politi. Mamma setter seg der inne, stryker datteren på kinnet, men hun gråter når hun hører barnet si: Ikke slå, ikke slå, ikke slå, ikke slå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Enig med deg Programvare. Er det noe jeg virkelig HATER så er det og bli vekt når jeg kunne sovet med god samvittighet. "Du må stå opp, klokka er 12" er IKKE, og jeg gjentar IKKE en god nok grunn til og vekke meg på en fuckings søndag. Bah, trøtt Nettopp. Det var faktisk ingen grunn til å vekke meg. De bare kom inn og vekte meg og gikk og har ikke hørt fra dem siden. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 FOR EN HERLIG MORGEN, DERE! :----) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fin? Døll mener du vel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Enig med deg Programvare. Er det noe jeg virkelig HATER så er det og bli vekt når jeg kunne sovet med god samvittighet. "Du må stå opp, klokka er 12" er IKKE, og jeg gjentar IKKE en god nok grunn til og vekke meg på en fuckings søndag. Bah, trøtt Dakars bård Fin? Døll mener du vel?Når du starter morgenen med en øl så sier det seg selv at den kanskje blir ganske døll? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 FOR EN HERLIG MORGEN, DERE! :----) Ikke fortell oss hva du og mister S-tard har gjort plx. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det var sangen til datasmurf jeg snakket om, dagen er flott som fy den. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ikke fortell oss hva du og mister S-tard har gjort plx. Hadde ikke vært så mye å fortelle uanzett sååeeeh. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Når du en gang kommer neste sommer Skal jeg atter være her Og vi skal synge gamle sanger om igjen Når du en gang kommer neste sommer Skal vi atter drikke vin Og vi skal snakke sammen om de samme gamle ting Det var en gang en sommer i nittenhundre-og-nittitre Hvor verden lå ufarlig langs Norges kyst et sted På radio’n var det et program for sommermat Vi ruslet ned og tok et bad Jævla møl! Hvor er det så mange som liker dem? Grawrr. Endret 21. september 2008 av Lillium Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Forhåndsbestille Far Cry 2 CE eller Fallout 3 CE til PS3? Vanskelig valg, og begge CE-ene ser ut til å ha like kult ekstramateriale. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Søndag ingen skule, men fortsatt dritt kjedelig. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hadde ikke vært så mye å fortelle uanzett sååeeeh. Oh - oh snap. Endret 21. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fallout Valgte visst Far Cry 2 jeg, ville ha en kewl Far Cry -tskjorte Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Når du en gang kommer neste sommer Jævla møl! Hvor er det så mange som liker dem? Grawrr. Grusom, grusom sang. Jeg er så glad for at jeg ikke tilbringer sommerene mine i dette landet. Man forsøker å ha det hyggelig på stranden de få dagene i Bergen hvor det virkelig er varmt, og jammen dukker det ikke opp en suppegjøk med kassegitar for å spille Wonderwall, Neste Sommer, En Solskinnsdag og Idyll ad nauseum. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tror selve kabelen til skjermen er litt ødelagt, skjermen blir rosa vi jeg beveger litt på den. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) CandyPants: Om bare jeg også hadde vært så heldig. Endret 21. september 2008 av Lillium Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Ammh, spilla piano/gitar til fingra ikke ville mer. DET er en fin start på dagen. *sette over kaffen* Hei alle bekjente \o/ Terje: Det er kontaktfeil. Sjekk om den er skikkelig skrudd i PC-en og skjermen. Endret 21. september 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Når du en gang kommer neste sommerSkal jeg atter være her Og vi skal synge gamle sanger om igjen Når du en gang kommer neste sommer Skal vi atter drikke vin Og vi skal snakke sammen om de samme gamle ting Det var en gang en sommer i nittenhundre-og-nittitre Hvor verden lå ufarlig langs Norges kyst et sted På radio’n var det et program for sommermat Vi ruslet ned og tok et bad Jævla møl! Hvor er det så mange som liker dem? Grawrr. I DO! *fnis* The sigh of summer upon my returnFifteen alike since I was here Bathed in deep fog, blurring my trail Snuffing the first morning rays Weary from what might have been ages Still calm with my mind at peace Would I prosper or fall, drain the past The lapse of the moment took it's turn I was foul and tainted, devoid of faith Wearing my death-mask at birth The hands of God, decrepit and thin Cold caress and then nothing I was taken away from my plight A treason bestowed to the crowd Branded a jonah with fevered blood Ungodly freak, defiler Pale touch, writhing in the embers Damp mud burning in my eyes All the faces turned away And all would sneer at my demise Outcast with dogmas forged below Seared and beaten, banished from where I was born No mercy would help me on my way In the pouring rain nothing is the same Vows in ashes I pledge myself to no-one Seethed and spiteful All shudder at the call of my name If you'll bear with me You'll fear of me There is no forgiveness in these eyes For any of you but one Dispel the mist for now Melinda is the reason why I've come She is waterdrops over the pyre A thistle in my hands Stained and torn, aged and brown Virtous shell with kindred innocense I awoke from the miasma Passing swiftly through the moor This is here, waters stir And in the distance all that was lost If you'll bear with me You'll fear of me You'd never leave me to A fate with you Hadde jeg kunne spilt på kassegitar så hadde det heller blitt spilt Opeth - Harvest Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Opeth er lik elsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg