Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hunder er elsk...driver å leter etter hund selv, jeg vet åssen rase jeg ville ha..men samboeren min er ikke så glad i hunder som er på størrelse med kalv. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hunder er elsk...driver å leter etter hund selv, jeg vet åssen rase jeg ville ha..men samboeren min er ikke så glad i hunder som er på størrelse med kalv. Grand Danois? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Steke popcorn med pels? :O Nei makan! Slem Gisle : < Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hunder er elsk...driver å leter etter hund selv, jeg vet åssen rase jeg ville ha..men samboeren min er ikke så glad i hunder som er på størrelse med kalv. Lundehund ftw! Ugler, Sjur. ugler. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg hater folk som absolutt skal vekke andre på søndagsmorran. Blir bare jævla sur og gretten resten av dagen. Hadde jeg fått sove til jeg våknet kunne jeg vært glad og bli resten av dagen. Tøft liv! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hunder er elsk...driver å leter etter hund selv, jeg vet åssen rase jeg ville ha..men samboeren min er ikke så glad i hunder som er på størrelse med kalv. Grand Danois? Voksen mastiff, hvis den er godt trent osv. så har du en meget maskulin og kraftig hund. Men heller Grand D. enn Irsk ulvehund, Grand D. er verdens største og Irsk ulvehund er verdens høyeste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Gi deg nå med de uglene Jeg drømte at du ringte meg og skulle forklare meg om det i sjutida i morges, men jeg hørte ikke noe og ble bare irritert og våkna sur noen timer senere Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg hater folk som absolutt skal vekke andre på søndagsmorran. Blir bare jævla sur og gretten resten av dagen. Hadde jeg fått sove til jeg våknet kunne jeg vært glad og bli resten av dagen. Tøft liv! Ja, de forbanna brødrene kommer inn og skriker som et sant helvete. Og deretter "SETT PÅ LYSET OG TA DET RETT PÅ ØYA HANS!!1". Faen meg glad at lampa ikke virker eller hadde jeg kanskje slått ned en av de. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Voksen mastiff, hvis den er godt trent osv. så har du en meget maskulin og kraftig hund.Men heller Grand D. enn Irsk ulvehund, Grand D. er verdens største og Irsk ulvehund er verdens høyeste. Engelsk, da? Jeg liker ulvehundene bedre enn Danois. Har aldri vært så veldig glad i hunder som henger med trynet, for å si det på den måten. Endret 21. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg liker ikke utseende på noen av de 2:( Det finnes så mange andre=) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Gi deg nå med de uglene Jeg drømte at du ringte meg og skulle forklare meg om det i sjutida i morges, men jeg hørte ikke noe og ble bare irritert og våkna sur noen timer senere Haha. Rita er penest av alle hunder såh! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 b-real vil steke hundene mine =/ "Fordi han fortjener det" I lol'ed. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg hater folk som absolutt skal vekke andre på søndagsmorran. Blir bare jævla sur og gretten resten av dagen. Hadde jeg fått sove til jeg våknet kunne jeg vært glad og bli resten av dagen. Tøft liv! Ja, de forbanna brødrene kommer inn og skriker som et sant helvete. Og deretter "SETT PÅ LYSET OG TA DET RETT PÅ ØYA HANS!!1". Faen meg glad at lampa ikke virker eller hadde jeg kanskje slått ned en av de. Hahaha, stakkars deg. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Såeh ... Dvergbusk. 10 bokstaver. Bokstav 2 er L og bokstav 3 er O. Noen tips? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Pfff...man skal sette seg i respekt så en slipper drit som det der i utgangspunktet. Din oppdragelse av brødre=PHAIL. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Pfff...man skal sette seg i respekt så en slipper drit som det der i utgangspunktet. Din oppdragelse av brødre=PHAIL. Ikke slååå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Helt enig...EPIC PHAIL Du må sette grenser, gjør de noe sånt igjen så river du av hodet på han ene og setter den på en stake utfor rommet ditt. Tviler på at de gjør det igjen da=) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Aha ja... Blir litt feil å prioritere en venn forran ei venninne... Der for den sjangsen til helvete. D: Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Enig med deg Programvare. Er det noe jeg virkelig HATER så er det og bli vekt når jeg kunne sovet med god samvittighet. "Du må stå opp, klokka er 12" er IKKE, og jeg gjentar IKKE en god nok grunn til og vekke meg på en fuckings søndag. Bah, trøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg