Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hunder er elsk...driver å leter etter hund selv, jeg vet åssen rase jeg ville ha..men samboeren min er ikke så glad i hunder som er på størrelse med kalv.

Grand Danois? :p

Voksen mastiff, hvis den er godt trent osv. så har du en meget maskulin og kraftig hund.

Men heller Grand D. enn Irsk ulvehund, Grand D. er verdens største og Irsk ulvehund er verdens høyeste.

Lenke til kommentar
Jeg hater folk som absolutt skal vekke andre på søndagsmorran. Blir bare jævla sur og gretten resten av dagen. Hadde jeg fått sove til jeg våknet kunne jeg vært glad og bli resten av dagen.

Tøft liv!

Ja, de forbanna brødrene kommer inn og skriker som et sant helvete. Og deretter "SETT PÅ LYSET OG TA DET RETT PÅ ØYA HANS!!1". Faen meg glad at lampa ikke virker eller hadde jeg kanskje slått ned en av de.

Lenke til kommentar
Voksen mastiff, hvis den er godt trent osv. så har du en meget maskulin og kraftig hund.

Men heller Grand D. enn Irsk ulvehund, Grand D. er verdens største og Irsk ulvehund er verdens høyeste.

Engelsk, da?

Jeg liker ulvehundene bedre enn Danois. Har aldri vært så veldig glad i hunder som henger med trynet, for å si det på den måten.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Jeg hater folk som absolutt skal vekke andre på søndagsmorran. Blir bare jævla sur og gretten resten av dagen. Hadde jeg fått sove til jeg våknet kunne jeg vært glad og bli resten av dagen.

Tøft liv!

Ja, de forbanna brødrene kommer inn og skriker som et sant helvete. Og deretter "SETT PÅ LYSET OG TA DET RETT PÅ ØYA HANS!!1". Faen meg glad at lampa ikke virker eller hadde jeg kanskje slått ned en av de.

Hahaha, stakkars deg. xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...