Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen verden. :wee:

Eldre historie og norsk i dag. Herlig. :love:

Jeg har savnet skolen. :love: :love:

Og i norsken mistenker jeg at vi skal gå over en del grammatiske regler. Det er fantastisk. Ingenting som er så herlig som å se resten av klassen klø seg i hodet. :wee:

Mhhh. Jeh. Buss går om ti minutter. Sitte og vente, da.

Lenke til kommentar
Je, god morgen!

Jeg må til legen i dag. Skulderen min er skikkelig herpa, og den har vært det den siste uka :/ Senebetennelse er no drit!

Au, kjedelig..

God morgen verden. :wee:

God morgen, power-eple =D

Morn mennesker. En stor dust i 10. har lagt ut trusselvideo på youtube der han truer med å drepe 6 av lærerne på skolen og masse massakre-greier. Ja, ja. Fri fra skolen ..

Haha, for en tard :!: Men hvorfor er du oppe da, om du har fri? =O

Lenke til kommentar
Haha, for en tard :!: Men hvorfor er du oppe da, om du har fri? =O

Nja, xboxen var på :p

Haha, sjekk denne:

Til elevene mandag morgen.

Skolen er åpen fra kl 12 hvis du trenger noen å snakke med. Ellers har du sikkert skolearbeid du kan drive med hjemme i dag. Vi sees tirsdag morgen til vanlig tid. Det blir et allmøte i morgen, vi vet ikke tidspunktet ennå.

Hilsen Rektor

Om rykter og fakta søndag natt.

Skolen har mottatt trusler på U-tube. Disse tar vi svært alvorlig, og velger (i samråding med politiet) å holde skolen stengt i morgen mandag. Vi vet i kveld ikke hvem som har gjort dette, men politiet jobber på spreng for å finne det ut. Dere som er elever på Kjenn vet at man skal være forsiktig med hva man legger ut på U-tube. Det er straffbart å skade noen eller true noen på denne måten. Derfor vil han/hun som la ut denne videoen bli måtte ta sin straff, selv om det bare er noen som skulle ha det gøy. Dette er ikke gøy!

Det er bestemt at skolen ikke skal åpnes før den er klarert av politiet. Derfor vil politiet møte dere på skolegården i morgen, og sende dere hjem igjen. Dere behøver altså ikke møte opp. Følg med på Fronter for der legges ut informasjon hele tiden.

Vi møtes igjen tirsdag morgen. Da er forhåpentligvis denne saken oppklart, og den skyldige tatt. Elever på Kjenn vet hva de kan si og gjøre, og jeg er trygg på at dere alle gjør det dere kan for at skolen vår er et godt sted å være.

Hilsen rektor

Lenke til kommentar
De har kalt det U-tube. :love:

I know :wee:

Epletyv: Han som er på nettavisene akkurat nå?

Han? Det står ikke hvem det er, men det er tydeligvis en i parallellklassen min

Må si at jeg er litt misunnelig på deg nå Epletyv. Omtrent i skrivende stund drasser jeg ræva mi opp av stolen for skolen begynner om en halvtime.

Vel, det var i hvert fall ikke noe morsomt.

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar
Må si at jeg er litt misunnelig på deg nå Epletyv. Omtrent i skrivende stund drasser jeg ræva mi opp av stolen for skolen begynner om en halvtime.

Vel, det var i hvert fall ikke noe morsomt.

Jeg veit ikke hvordan trussel dere har fått, men man må ta de med en stor klype salt. Se den fra den gode siden, du får fri!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...