Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
å ja :love: har en sånn en http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9770128 du kan kose deg med :thumbup:

Myk plast er no-go. Umulig å holde ordentlig reint.

Joda, det tar bare tid :ermm:

Tenker på en i massiv glass :love:

Nei, for bakteriene lukker seg inn i det porøse materialet, og er dermed umulig å få bort ;) Og en del inneholder dessuten ftalat, som er forbundet med livmorhalskreft og barnløshet. Dessuten er det forbudt å ha i barneleker fordi barna putter lekene i munnen. Og er det ikke slik at det man putter i munnen, kan man også putte i tissen/rumpa(til en viss grad, of c)?

Takk, og den blir dumpet.

hmm...kan det være en forbindelse mellom urinveisinfeksjon på damer og det stoffet der?

hmmm, tenkte den var grei siden den hadde blitt kåret osv. og alt det pisset der:(

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Nei, for bakteriene lukker seg inn i det porøse materialet, og er dermed umulig å få bort ;) Og en del inneholder dessuten ftalat, som er forbundet med livmorhalskreft og barnløshet. Dessuten er det forbudt å ha i barneleker fordi barna putter lekene i munnen. Og er det ikke slik at det man putter i munnen, kan man også putte i tissen/rumpa(til en viss grad, of c)?

Så du sier barn putter dildoer i munnen? :dontgetit:

Går utifra du er gutt :tease:

Du kan jo gjette?

Lenke til kommentar
Hei! *smekk på pung*

Hva jeg drakk når? Hwfotballen var JD, men den siste spriten jeg drakk var icemans 12år gamle scotch.

Iceman virker som han har peil så den er sikekrt grei... Men eneste er at han har sansen for highland da... Jeg er mer en Islay-mann.
Lenke til kommentar
Takk, og den blir dumpet.

hmm...kan det være en forbindelse mellom urinveisinfeksjon på damer og det stoffet der?

hmmm, tenkte den var grei siden den hadde blitt kåret osv. og alt det pisset der:(

Det kan nok være en veldig klar sammenheng, ja.

Ikke lenge siden jeg ble oppmerksom på problemet sjøl, og det er dessuten veldig lite informasjon om det rundt på de norske (nett)sjappene for sexleketøy.

Så du sier barn putter dildoer i munnen? :dontgetit:

Nei, jeg sier at barn putter barneleker i munnen, og derfor ble det forbudt med ftalat i barneleker ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...