Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om jeg hadde turd å gjøre det en gang. Det er vel to jenter jeg kan snakke relativt fritt med, men det er fordi jeg har kjent dem i ti år, og ikke bare tre, som med de fleste andre. Og i tillegg er det fordi jeg har hatt noe til felles med dem i ti år, de andre jeg har kjent så lenge snakker jeg heller ikke med ...

Jeg kjenner meg litt igjen, snakket nesten ikke med noen andre.

 

 

Bobleplast er gøy!

Lenke til kommentar
HAHA;)

Du får komme på pølse-middag da :!:

Har jo lova å møte deg så kan sikkert ta pølsemiddag. :p

 

 

Lars! Gief jameson.

*gi dårlig irsk sprit*

Sorry at jeg ikke hadde noe ordentlig skotsk.

 

Jeg skal aldri stappe noe annet enn et termometer opp i analen.

Du vet ikke hva du går glipp av :p

Lenke til kommentar
å ja :love: har en sånn en http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9770128 du kan kose deg med :thumbup:

Myk plast er no-go. Umulig å holde ordentlig reint.

 

Joda, det tar bare tid :ermm:

Tenker på en i massiv glass :love:

Nei, for bakteriene lukker seg inn i det porøse materialet, og er dermed umulig å få bort ;) Og en del inneholder dessuten ftalat, som er forbundet med livmorhalskreft og barnløshet. Dessuten er det forbudt å ha i barneleker fordi barna putter lekene i munnen. Og er det ikke slik at det man putter i munnen, kan man også putte i tissen/rumpa(til en viss grad, of c)?

 

 

edit: Ren silikon, hardplast, glass, akryl, lucite og tilsvarende er visst bare å kjøre på med. De kan stort sett kokvaskes og slenges i oppvaskmaskin. Dessuten setter ikke bakteriene seg fast, og på noen av de klarer de rett og slett ikke leve over lenger tid.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...