Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på bondelandet deres i en helg. :p

Om jeg begynner på Katten eller en annen skole som anbefales for dem som har tenkt til å ta mye realfag så er det kanskje ikke slik, men da mister jeg det sosiale nettverket jeg har brukt mer enn ti år på å bygge opp.

Det er ikke noen som kjapt kunne ramset opp de litt raskere Pink Floyd-sangene, vel?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Pfft. Tvilsomt.

Da bruker du i tilfelle ekstremt mye tid hjemme å gror (som for meg var å trene alene). Og de 2 vennene du har er 1 år yngre enn deg, men er ikke alltid tilgjengelige, fordi de har fritidsaktiviteter, andre venner i tillegg.

Når jeg begynte på VGS hadde jeg to veninner ( dvs. de gikk i klassen min på ungdomsskolen) som jeg startet sammen med, kjente ikke noen andre. Nå kan jeg sitte meg alene ved et bord i kantinen, og etter 2 minutt sitter det 7-8 andre rundt. Jeg har bygd opp hele det sosiale nettverket mitt på ny. Og takk gud for det.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Da bruker du i tilfelle ekstremt mye tid hjemme å gror (som for meg var å trene alene). Og de 2 vennene du har er 1 år yngre enn deg, men er ikke alltid tilgjengelige, fordi de har fritidsaktiviteter, andre venner i tillegg.

Når jeg begynte på VGS hadde jeg to veninner ( dvs. de gikk i klassen min på ungdomsskolen) som jeg startet sammen med, kjente ikke noen andre. Nå kan jeg sitte meg alene ved et bord i kantinen, og etter 2 minutt sitter det 7-8 andre rundt. Jeg har bygd opp hele det sosiale nettverket mitt på ny. Og takk gud for det.

Jeg bruker ekstremt mye tid hjemme og gror. Jeg kan faktisk ikke huske sist gang jeg var hjemme hos noen, ellers var jeg ute med folk og badet en fire-fem ganger før sommeren, ikke noe særlig mer enn det på lang, lang tid. Jeg har venner, men det er folk jeg er med på skolen, for det meste. Veninner? Ikke snakk om, jeg, tørre å snakke med en jente? Og sitter jeg meg alene ved et bord i kantinen, da er det stor sannsynlighet for at jeg blir sittende der, ja, du gjettet riktig, alene.

Lenke til kommentar

Det siste ville hendt meg også for 1 år siden. Jeg snakket litt med jenter, fordi guttene trodde jeg var homo. Og begrunnelsen var at jeg brukte rosa t-skjorte en gang, og at jeg syklet. (Som i landeveissykling).

Mitt syn på klassen min var at de var noen jævla bondeknøler. Noe de er også, de fleste av dem.

Jeg har vært heldig, både med skole og klasse. Og har etterhvert fått mer selvtillit og venner.

Jeg blir medlem om jeg slipper noen form for spam fra dem. Jeg er fra før av fullt klar over mulighetene jeg har, og hva alt går ut på. Jeg har bare veldig lite lyst å bli pepret med unødvendige e-mails og unødvendig post.

Men jeg støtter dem.

Lenke til kommentar
Det siste ville hendt meg også for 1 år siden.

Greit nok, men jeg tror ikke jeg ville greid å forandre på noe slikt på ett år.

Jeg snakket litt med jenter, fordi guttene trodde jeg var homo.

Kan du forklare det litt nærmere, jeg skjønner ikke hva du mener.

Og begrunnelsen var at jeg brukte rosa t-skjorte en gang, og at jeg syklet. (Som i landeveissykling).

Mitt syn på klassen min var at de var noen jævla bondeknøler. Noe de er også, de fleste av dem.

Tydeligvis. Faen så ulogisk.

Lenke til kommentar
Jeg blir medlem om jeg slipper noen form for spam fra dem. Jeg er fra før av fullt klar over mulighetene jeg har, og hva alt går ut på. Jeg har bare veldig lite lyst å bli pepret med unødvendige e-mails og unødvendig post.

Men jeg støtter dem.

Miljøvernforbundet tenker slik at hvis du vil ha informasjon, så finner du det selv på www.nmf.no

Lenke til kommentar
Kan du forklare det litt nærmere, jeg skjønner ikke hva du mener.

--

Tydeligvis. Faen så ulogisk.

Jeg måtte jo nesten snakke med noen, så jeg bare satt meg ned med en gjeng bestående av de jentene jeg hadde litt til felles med (De skoleflinke).

Ulogisk ja. Jeg hatet dem mer enn noe annet. Det er snakk om folk som drikker i ukedagene samt røyker minst en 20 pack hver dag på skolen...

Jeg har veldig lyst å arrangere reunion om noen år, bare for å se hvor vrak enkelte av dem er.

Vi bor ikke så langt utenfor byen, det tar 10 minutt inn med buss, det var bare det at de fleste på skolen min kom innenfra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...