Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lo...

Men dorian. Jeg leste noe shit om at folk i texas ikke får lov til å bygge opp igjen strandhusa sine etter Ike. Er folka dine berørt av det eller?

Jepp. Det ser ut som vi kasserer forsikringspengene og finner på en ny løsning. Vi har hele tiden visst at hvis huset raste så ville vi ikke få bygge et nytt et, og det ser ikke ut til å bli færre stormer i fremtiden.

Lenke til kommentar
Husker jeg skulle lage rapport om jobbuka mi engang. Jeg skreiv noe slikt som 30 sider med fint cover og alt. Også leverte alle de andre 2-3 sider.

Jeg sjekket nå, min rapport på jobbukene er på to og tredve sider. De fleste hadde kanskje rundt ti, men jeg vet folk som hadde nærmere femti.

Men dorian. Jeg leste noe shit om at folk i texas ikke får lov til å bygge opp igjen strandhusa sine etter Ike. Er folka dine berørt av det eller?

Jepp. Det ser ut som vi kasserer forsikringspengene og finner på en ny løsning. Vi har hele tiden visst at hvis huset raste så ville vi ikke få bygge et nytt et, og det ser ikke ut til å bli færre stormer i fremtiden.

Hvorfor det, egentlig?

Lenke til kommentar

Strandlinjen beveger seg hele tiden innover mot land, og den trenden vil fortsette. Det vil si at snart vil huset, som allerede sto på stolper, være borti vannet. Det vil si at det ikke skal mer enn en liten orkan til før huset faller på nytt, og da velger staten å bare nekte folk å bygge der. Ganske forståelig, men kjipt for de som har eneste hjem der. Vi mistet bare et sommerhus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...