MrLeftfield Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 The Gest- VI VILL ASK ZE KVESTIONS AROUND HERE! Dorian = SteffyBoy? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ze germanz, are heeeereee. Jeg må finne tak i Allo Allo igjen, gud for en genial serie. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg lo... Men dorian. Jeg leste noe shit om at folk i texas ikke får lov til å bygge opp igjen strandhusa sine etter Ike. Er folka dine berørt av det eller? Jepp. Det ser ut som vi kasserer forsikringspengene og finner på en ny løsning. Vi har hele tiden visst at hvis huset raste så ville vi ikke få bygge et nytt et, og det ser ikke ut til å bli færre stormer i fremtiden. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Dorian = SteffyBoy? Svaret er bare tre museklikk unna. Red.: Kikk, klikk ... Ikke helt det samme. Endret 20. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Husker jeg skulle lage rapport om jobbuka mi engang. Jeg skreiv noe slikt som 30 sider med fint cover og alt. Også leverte alle de andre 2-3 sider. Jeg sjekket nå, min rapport på jobbukene er på to og tredve sider. De fleste hadde kanskje rundt ti, men jeg vet folk som hadde nærmere femti. Men dorian. Jeg leste noe shit om at folk i texas ikke får lov til å bygge opp igjen strandhusa sine etter Ike. Er folka dine berørt av det eller? Jepp. Det ser ut som vi kasserer forsikringspengene og finner på en ny løsning. Vi har hele tiden visst at hvis huset raste så ville vi ikke få bygge et nytt et, og det ser ikke ut til å bli færre stormer i fremtiden. Hvorfor det, egentlig? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Strandlinjen beveger seg hele tiden innover mot land, og den trenden vil fortsette. Det vil si at snart vil huset, som allerede sto på stolper, være borti vannet. Det vil si at det ikke skal mer enn en liten orkan til før huset faller på nytt, og da velger staten å bare nekte folk å bygge der. Ganske forståelig, men kjipt for de som har eneste hjem der. Vi mistet bare et sommerhus. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Her var det tomt og stille gitt ... Party up! http://fc04.deviantart.com/images3/f/2005/.../c/loongcat.swf Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Lördager er elsk. <3 Skulle önske hver dag var en lördag. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nei. Da hadde det ikke vert noe kult lenger. Hvis hver dag var lørdag hadde lørdag vert en hverdag og da er hele poenget borte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Louis Prima er elsk ... <3 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 http://www.amobil.no/artikler/-_mccain_opp...rry/56124?pid=0 Lørdager er digg! Man har hele dagen til å gjøre noe nyttig på, så kan man kose seg om kvelden. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg er på jobb. :--| Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg er i styremøte på Norges Miljøvernforbund. Noen som vil bli medlem? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Skulle gjerne vært med, men har ikke tid... Jeg kan redde verden etter jeg er ferdig med utdanninga mi. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 jeg skal underholde verden når jeg er ferdig med utdanninga mi Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 jeg skal underholde verden når jeg er ferdig med utdanninga mi Tøft, da booker jeg deg, så redder vi verden på en underholdende måte! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 haha ja da gjorde vi det! Men i dag er jeg sjuk, så nå må jeg først redde meg selv ;o Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Naturfagslæreren min pleier å spøke med at "Det er Henrik og Lina som skal redde verden fra global oppvarming". Jeg tror han er ekstremt lei av å undervise elever som ikkje skjønner en dritt (typen som holder andre tilbake ). Endret 20. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Forhåpentligvis må du bare holde ut frem til sommeren. Det blir nok anderledes når du kommer i klasse med folk som faktisk er litt interessert i å lære. Selv hatet jeg ungdomsskolen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Du tror at alle på allmenn er interessert i å lære? Altså, de fleste i klassen min har tenkt til å ta VGS. Endret 20. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg