Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er værre når hun poker og beføler deg, da er det virkelig ille jeg synes det er ganske kos jeg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har ikke du noe bedre å gjøre der borte i Rjukan, Mikkel? Har jeg noe bedre å gjøre noen gang, Ida? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke for ham^^. Han foretrekker å kjøpe glidemiddel på duoshop, hånd i hånd med, L4r5. Irriterer meg at jeg ikke var der. Lurer på om jeg skal lage toddy eller gløgg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke for ham^^. Han foretrekker å kjøpe glidemiddel på duoshop, hånd i hånd med, L4r5. Irriterer meg at jeg ikke var der. Det skjedde aldri... Spør L4r5, det skjedde ikke. Jeg var for feig Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lurer på om jeg skal lage toddy eller gløgg. jeg stemmer for rødvinsgløgg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har ikke du noe bedre å gjøre der borte i Rjukan, Mikkel? Har jeg noe bedre å gjøre noen gang, Ida? Eru i Rjukan? Eneste vettuge å gjøre der er å hoppe i strikk, samt å se på braathen-søstrene selvsagt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Lurer på om jeg skal lage toddy eller gløgg. jeg stemmer for rødvinsgløgg Espen,...jeg er syk XD. Han bor i Rjukan der man skyter på kråker med salongrifle, må bruke lommelykt hele året osv. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg lukter så jævlig godt akkurat nå. <3 Hah, du er så wannabe-demille Plz. Var jeg som begynte det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Espen,...jeg er syk XD. jeg forandrer ikke stemmen min uansett... litt rødvin er sundt, og gløgg er bra for halsen din (om den er vond) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eru i Rjukan? Eneste vettuge å gjøre der er å hoppe i strikk, samt å se på braathen-søstrene selvsagt Den dagen jeg hopper i strikk er... Lenge til, desutten er det vinter nå. Og jeg vet ikke hvem det er tror jeg Han bor i Rjukan der man skyter på kråker med salongrifle, må bruke lommelykt hele året osv. Det var skjærer og bare halve året, fordi om vinteren trenger man så skjeldent å gå ut Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Plz. Var jeg som begynte det Sier dem alle Eru i Rjukan? Eneste vettuge å gjøre der er å hoppe i strikk, samt å se på braathen-søstrene selvsagt Den dagen jeg hopper i strikk er... Lenge til, desutten er det vinter nå. Og jeg vet ikke hvem det er tror jeg Okei.. Altså, hvis du ikke har noe å finne på så har du tid til å finne ut hvem dem er tihi Endret 8. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 PepsiCo, psh AC/DC. Fy faen. Musikk var bedre før Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 PepsiCo, psh AC/DC. Fy faen. Musikk var bedre før Musikktips: 50cent, snoppdogg og justin timberlake (håper dere skjønner jeg tuller) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Okei.. Altså, hvis du ikke har noe å finne på så har du tid til å finne ut hvem dem er tihi jeg har mye å gjøre, jeg skal se Indiana Jones i dag, har ikke tid til å finne ut hvem noen random jenter er da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Okei.. Altså, hvis du ikke har noe å finne på så har du tid til å finne ut hvem dem er tihi jeg har mye å gjøre, jeg skal se Indiana Jones i dag, har ikke tid til å finne ut hvem noen random jenter er da Haha, your loss Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 PepsiCo, psh AC/DC. Fy faen. Musikk var bedre før Musikktips: 50cent, snoppdogg og justin timberlake (håper dere skjønner jeg tuller) Din techno/trancefreak. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jay, Veronica Mars! Og mammaen hennes er hjemme Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Heisann! Jeg fant en tråd, som igjen er ganske løs på den. ô_O 61 sider allerede. Var visst en del som venta på DETTE ja herr admiratorer-menn. EDIT: Veronica. Gah. *stappegaffeliwopsfortsattadminsher* Endret 8. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Musikktips: 50cent, snoppdogg og justin timberlake (håper dere skjønner jeg tuller) Justin Timberlake er tøffere enn toget. Ditt tap. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hører på The strokes atm. Neste ut er Wolfmother og Bigbang. Lurer på om jeg skal grave fram litt Megadeth også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg