Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Særriøst, det må du slutte med. Jeg trodde de første fem-seks gangene at du gjorde det på trass fordi du ikke fikk sove elns. :wee:
Har funnet ut jeg sover dårlig når jeg skriker =D

*løper ned på døgnåpen bensinstasjon og handler "nødproviant"*
Ah. Jeg sitter bare her jeg, da. Kan jo ta meg et glass whisky mens jeg venter. :green:
Lenke til kommentar
Huffda, har venta på å få scrøffs for den der.

What can I say? Den var god, men jeg likte den overhodet ikke ... 6'er som kompromiss :p

EDIT: 6'er som i 6/10 :p

Liker du ikke SciFi så hold deg unna SciFi! :mad:

:tease:

Og vær så snill og ikke skriv noe om FireFly. Likte du ikke B5 så liker du sikkert ikke Firefly og den serien får du ikke lov å besudle.

Lenke til kommentar
Huffda, har venta på å få scrøffs for den der.

What can I say? Den var god, men jeg likte den overhodet ikke ... 6'er som kompromiss :p

EDIT: 6'er som i 6/10 :p

Liker du ikke SciFi så hold deg unna SciFi! :mad:

:tease:

Og vær så snill og ikke skriv noe om FireFly. Likte du ikke B5 så liker du sikkert ikke Firefly og den serien får du ikke lov å besudle.

Man vet vel aldri før man har prøvd skikkelig? Vel, Babylon5 ble overdose ... Mer SciFi frister ikke med det første ;)

Hylo: høres ut som en grei plan. Jeg banker sju ganger på døra når jeg er tilbake.

Lenke til kommentar
Hylo: høres ut som en grei plan. Jeg banker sju ganger på døra når jeg er tilbake.
Når du kommer tilbake er jeg sannsynligvis full som et øsekar, så du kan bare tusle inn.

np: ZZ Top - Beer Drinkers & Hellraisers

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Når du kommer tilbake er jeg sannsynligvis full som et øsekar, så du kan bare tusle inn.

*tusler inn og stirrer skuffet på glassmaneten som for en halvtime siden var en spenstig snasen kar*

Sånne er gøy å plukke fra hverandre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...