HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Senga er nå god, i det minste da. Den er så god at jeg skriker når jeg sover. Da har du god seng. Dele? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Da har du god seng. Dele?k. Jeg har ikke kondomer, dog. Så du får nøye deg med unger, om du ikke går på pilla. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Den er så god at jeg skriker når jeg sover. Særriøst, det må du slutte med. Jeg trodde de første fem-seks gangene at du gjorde det på trass fordi du ikke fikk sove elns. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 *løper ned på døgnåpen bensinstasjon og handler "nødproviant"* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Øy, hanna! Det var du som gav Babylon 5 bare en 6/10! Hva i alle dager tenkte du på! Den serien er gull verd! Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Huffda, har venta på å få scrøffs for den der. What can I say? Den var god, men jeg likte den overhodet ikke ... 6'er som kompromiss EDIT: 6'er som i 6/10 Endret 19. september 2008 av HannaMagnussen Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Særriøst, det må du slutte med. Jeg trodde de første fem-seks gangene at du gjorde det på trass fordi du ikke fikk sove elns. Har funnet ut jeg sover dårlig når jeg skriker =D *løper ned på døgnåpen bensinstasjon og handler "nødproviant"*Ah. Jeg sitter bare her jeg, da. Kan jo ta meg et glass whisky mens jeg venter. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg ligger i senga å skriver fra min MSI wind, er ganske fornøyd egentlig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Åh, Nine Inch Nails sin Ghosts I-IV er ubeskrivelig deilig lyttemusikk. Bare instrumentalt. Trent overgår seg selv i mørke pianoharmonier her. Endret 19. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Huffda, har venta på å få scrøffs for den der. What can I say? Den var god, men jeg likte den overhodet ikke ... 6'er som kompromiss EDIT: 6'er som i 6/10 Liker du ikke SciFi så hold deg unna SciFi! Og vær så snill og ikke skriv noe om FireFly. Likte du ikke B5 så liker du sikkert ikke Firefly og den serien får du ikke lov å besudle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hvor skal jeg løpe til da? Til togstasjonen? Ja, høres ut som en god ide. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Huffda, har venta på å få scrøffs for den der. What can I say? Den var god, men jeg likte den overhodet ikke ... 6'er som kompromiss EDIT: 6'er som i 6/10 Liker du ikke SciFi så hold deg unna SciFi! Og vær så snill og ikke skriv noe om FireFly. Likte du ikke B5 så liker du sikkert ikke Firefly og den serien får du ikke lov å besudle. Man vet vel aldri før man har prøvd skikkelig? Vel, Babylon5 ble overdose ... Mer SciFi frister ikke med det første Hylo: høres ut som en grei plan. Jeg banker sju ganger på døra når jeg er tilbake. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg sitter og hører på Vicious Art, og har forferdelige blanda følelser til at de vissnok kanskje muligens kan komme til å dukke opp på Inferno neste år. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Noe spanande på tv nå egentlig?? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Hylo: høres ut som en grei plan. Jeg banker sju ganger på døra når jeg er tilbake.Når du kommer tilbake er jeg sannsynligvis full som et øsekar, så du kan bare tusle inn. np: ZZ Top - Beer Drinkers & Hellraisers Endret 19. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hylo: høres ut som en grei plan. Jeg banker sju ganger på døra når jeg er tilbake.Når du kommer tilbake er jeg sannsynligvis full som et øsekar, så du kan bare tusle inn. *tusler inn og stirrer skuffet på glassmaneten som for en halvtime siden var en spenstig snasen kar* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 *tusler inn og stirrer skuffet på glassmaneten som for en halvtime siden var en spenstig snasen kar*Glassmanet? Wtf? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hylo: høres ut som en grei plan. Jeg banker sju ganger på døra når jeg er tilbake.Når du kommer tilbake er jeg sannsynligvis full som et øsekar, så du kan bare tusle inn. *tusler inn og stirrer skuffet på glassmaneten som for en halvtime siden var en spenstig snasen kar* Sånne er gøy å plukke fra hverandre. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 De fyrene jeg har møtt som var fullere enn øsekar har hatt en tendens til å ha like god kroppskontroll som glassmaneter. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 De fyrene jeg har møtt som var fullere enn øsekar har hatt en tendens til å ha like god kroppskontroll som glassmaneter.Til mitt forsvar så er jeg sjømann. Dette med fyll kan jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg