Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og det er som Ida sier, man møtes. Herregud, jeg bor jo sammen med en jeg møtte via forumet :---D

Haha det er peanuts, jeg har hatt erm greier på gang med en fyr jeg fikk kontakt med via It's Learning (ja, den skolegreia).

*bør nevnes at jeg møtte ham på fest osv i forkant, men uten It's Learning hadde vi nok aldri blitt bedre kjent :p *

Lenke til kommentar
Blir jo litt internt til slutt. Folka begynner å møtes, og noen liker hverandre så godt at de møtes med vilje. Ikke at jeg og Hylo hadde det beste utgangspunktet til å bli perlevenner. Men det ordna sæ!
"GRRRRRARW PILS *MUMLE*" - Sitat fra meg.

Hva tenkte Aids? "Forbanna tulling." :wee:

Lenke til kommentar
Haha det er peanuts, jeg har hatt erm greier på gang med en fyr jeg fikk kontakt med via It's Learning (ja, den skolegreia).

*bør nevnes at jeg møtte ham på fest osv i forkant, men uten It's Learning hadde vi nok aldri blitt bedre kjent :p *

Er det nå jeg skal nevne at rekorden jeg vet om er 6 forumbrukere i senga? Altså ikke på en gang altså...

Eller det er mulig at det er 6 forumbrukere som har vært i samme seng på en gang, men ikke på DEN måten. Jeg tenkte mer på at noen har hooka opp med seks forumbrukere her.

Og nei, det er ikke meg. Jeg har ikke nådd så langt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...