Skarstard Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg, jeg har vært her siden den gang jeg oppdaget at jeg trengtes. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 03/07-2006 registrerte jeg meg, og jeg har vel mer eller mindre vært aktiv siden. Og det er som Ida sier, man møtes. Herregud, jeg bor jo sammen med en jeg møtte via forumet :---D Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Og det er som Ida sier, man møtes. Herregud, jeg bor jo sammen med en jeg møtte via forumet :---D Haha det er peanuts, jeg har hatt erm greier på gang med en fyr jeg fikk kontakt med via It's Learning (ja, den skolegreia). *bør nevnes at jeg møtte ham på fest osv i forkant, men uten It's Learning hadde vi nok aldri blitt bedre kjent * Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Blir jo litt internt til slutt. Folka begynner å møtes, og noen liker hverandre så godt at de møtes med vilje. Ikke at jeg og Hylo hadde det beste utgangspunktet til å bli perlevenner. Men det ordna sæ!"GRRRRRARW PILS *MUMLE*" - Sitat fra meg. Hva tenkte Aids? "Forbanna tulling." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ble medlem pga fotball. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Haha det er peanuts, jeg har hatt erm greier på gang med en fyr jeg fikk kontakt med via It's Learning (ja, den skolegreia). Aaaaaaaaaaaahahahahahahah! Hylo: Tja, du var vel ikke akkurat min kopp med te der du satt. =D Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er jeg noen sin kopp med te i det hele tatt, da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Haha det er peanuts, jeg har hatt erm greier på gang med en fyr jeg fikk kontakt med via It's Learning (ja, den skolegreia). *bør nevnes at jeg møtte ham på fest osv i forkant, men uten It's Learning hadde vi nok aldri blitt bedre kjent * Er det nå jeg skal nevne at rekorden jeg vet om er 6 forumbrukere i senga? Altså ikke på en gang altså... Eller det er mulig at det er 6 forumbrukere som har vært i samme seng på en gang, men ikke på DEN måten. Jeg tenkte mer på at noen har hooka opp med seks forumbrukere her. Og nei, det er ikke meg. Jeg har ikke nådd så langt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 *bør nevnes at jeg møtte ham på fest osv i forkant, men uten It's Learning hadde vi nok aldri blitt bedre kjent * Du vinner! Du er god. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 *bør nevnes at jeg møtte ham på fest osv i forkant, men uten It's Learning hadde vi nok aldri blitt bedre kjent * Du vinner! Du er god. Takker. Stolt av den selv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Og nei, det er ikke meg. Jeg har ikke nådd så langt. Hvem? Nå blei jeg nysgjerrig Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ah, jeg gleder meg til den 16. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hadde det vært om å gjøre å ha flest folk i senga hadde jeg vunnet. But not in that kinky way! Jeg har seriøst ikke telling over hvor mange som har vært hjemme hos meg lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 183 timer til verden går under! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 183 timer til verden går under! Run for your life!!!!! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Tro meg, L4r5, du slår ikke Ida på den der. Fuckin' like a freight train, baby you drive me out of my mind Ass full of cocaine Get ready Let's ride. Endret 19. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 183 timer til verden går under! Run for your life!!!!! Hvor skal jeg løpe til da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Tro meg, L4r5, du slår ikke Ida på den der.Tror ikke det er noen vits i å prøve en gang hehe. Hun har alt for langt forsprang. Hvor skal jeg løpe til da? Til togstasjonen? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Tror ikke det er noen vits i å prøve en gang hehe. Hun har alt for langt forsprang.Senga er nå god, i det minste da. Den er så god at jeg skriker når jeg sover. HannaMagnussen: Tsk, tsk. Endret 19. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Run to the hills, run for your life!! *headbanger* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg