henbruas Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Å? Hva slags musikk hører du på? NP: Iron Maiden - Wasted Years. Så vet dere det! Endret 19. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ugler, Sjur. Ugler. Jeg fatter så lite, Ida. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Vorspiel med Heroes 3 er jo klassiker. Kjipt hvis ikke de andre har noe å holde på med, da. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Å? Hva slags musikk hører du på? NP: Iron Maiden - Wasted Years. Så vet dere det! Sikter du til meg? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 'Sette ræva på hjul og steile'. Noen som har lyst å oversette? Har du en sammenheng? Kanskje det er noe ala "sette ræva i gir"? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ugler, Sjur. Ugler. Jeg fatter så lite, Ida. Men det vil du, Sjur. Snart, ganske snart. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Sikter du til meg? Ja, du er vel den eneste som streifet innom musikk i posten din. Endret 19. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 'Sette ræva på hjul og steile'. Noen som har lyst å oversette? Har du en sammenheng? Kanskje det er noe ala "sette ræva i gir"? ...eller stopp og protester. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Vorspiel med Heroes 3 er jo klassiker. Kjipt hvis ikke de andre har noe å holde på med, da. Ja, det er å sitte og drikke og se på at rom-eieren spiller. Ugler, Sjur. Ugler. Jeg fatter så lite, Ida. Men det vil du, Sjur. Snart, ganske snart. Jeg håper da det. Det er litt forvirrende når du snakker om ugler. Jeg vet ikke om du snakker om stygge dame-mennesker eller fugler. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Ja, du er vel den eneste som streifet innom musikk i posten din. Han hører utelukkende på utdatert pøbelrock. Det var derfor han nullstilte last.fm-kontoen sin i går. Endret 19. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Når og hvor skal vi møtes i morgen Eplefe? Jeg sitter og gruer/gleder meg til suicide solution i morgen... Endret 19. september 2008 av DukeCoke Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Sikter du til meg? Ja, du er vel den eneste som streifet innom musikk i posten din. Playlisten består nå av: Psychopunch - Moonlight City (skiva) - Rock på grensa mot punk. The Casanovas - All Night Long (skiva) - Australsk rock som slår AC/DC i støvlene. Skarstad, aner jeg en liten stalkerish kosebamse? Endret 19. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Ja, du er vel den eneste som streifet innom musikk i posten din. Han hører utelukkende på sjitmusikk. Det var derfor han nullstilte last.fm-kontoen sin i går. Avril Lavigne så høyt på din last.fm fratar deg retten til å kommentere andres musikksmak. Endret 19. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg snakker om fugler. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Last fm konto-greia har klikka hos meg. De sangene jeg spiller kommer jo ikke opp lenger :--( Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Last fm konto-greia har klikka hos meg. De sangene jeg spiller kommer jo ikke opp lenger :--( Installert og logget inn på last.fm klienten? Endret 19. september 2008 av DukeCoke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg snakker om fugler. Ah. Kanskje like greit at du ikke snakket om sjurer. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Avril Lavigne så høyt på din last.fm fratar deg retten til å kommentere andres musikksmak. Pink Floyd, Metallica, Rammstein og ikke minst Valve - Half-Life 2 Song 23 Suite Song 3 veier opp for litt Lavigne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Når og hvor skal vi møtes i morgen Eplefe? Jeg sitter og gruer/gleder meg til suicide solution i morgen... Jeg vet ikke om jeg får tid. Typen kommer halv tre, og deretter kommer mest sannsynlig storebror og babyene ganske kjapt etterpå. Og Inside åpner ikke før to, tror jeg. Hvis ikke det er enda seinere på lørdager. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Avril Lavigne så høyt på din last.fm fratar deg retten til å kommentere andres musikksmak. Try to tell me what I shouldn't do You should know by now, I won't listen to you Walk around with my hands up in the air Cause I don't care Cause I'm alright, I'M FINE! np: 01166. Beastie Boys - [Anthology: The Sounds Of Science CD1 #03] Shake Your Rump Endret 19. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg