Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... kanskje da han skjønte at venner som spør etter sprøyter kanskje ikke er helt riktig navla? Jeg hadde i hvert fall reagert om vennene mine ba meg om f.eks. AD/HD-piller, sprøyter, sterke smertestillende e.l. om jeg hadde hatt litt fri tilgang til det :blink:

Okay ...

Ikke bare skriver du riktig grammatisk, slik at Skarstard blir fornøyd, du har også fått med deg at det heter AD/HD og ikke ADHD. Wow! I'm muy impressed!

 

Forresten så kommer det med vennene og medikamenter osv. an på hva slags venner man har og miljøet.

Lenke til kommentar
Åssen fant du ut at de ikke er venna dine da?
... kanskje da han skjønte at venner som spør etter sprøyter kanskje ikke er helt riktig navla? Jeg hadde i hvert fall reagert om vennene mine ba meg om f.eks. AD/HD-piller, sprøyter, sterke smertestillende e.l. om jeg hadde hatt litt fri tilgang til det :blink:

 

He he, det var ganske enkelt. De hilste ikke på meg i det private liv. Kun på skolen eller når de var dridas.

Noen var skikkelige klyser, andre generelt drittsekker.

Det faktum at de baksnakka meg og erta meg er også til stede.

 

Og så vidt jeg vet, brukte de ikke sprøytene sjæl. Vel, ingen av dem er av den typen i alle fall.

Wannabe-sosser. Yeah!

Lenke til kommentar
Okay ...

Ikke bare skriver du riktig grammatisk, slik at Skarstard blir fornøyd, du har også fått med deg at det heter AD/HD og ikke ADHD. Wow! I'm muy impressed!

Som sagt; er man grammatikktante så er man grammatikktante ;) feilfritt språk skal jeg ikke skryte på meg at jeg har, men jeg prøver! ;) Og alle som lever med AD/HD tett på seg burde vite hvordan det staves ... (Selv kan jeg forkortelsene samt kan snakke om hvilke "varianter" av AD/HD-diagnosen som benyttes i det amerikanske diagnosesystemet. Nei, ikke noen psykologistudent, bare legedatter med klisterhjerne.)

Lenke til kommentar
Åssen fant du ut at de ikke er venna dine da?

He he, det var ganske enkelt. De hilste ikke på meg i det private liv. Kun på skolen eller når de var dridas.

Noen var skikkelige klyser, andre generelt drittsekker.

Det faktum at de baksnakka meg og erta meg er også til stede.

 

Og så vidt jeg vet, brukte de ikke sprøytene sjæl. Vel, ingen av dem er av den typen i alle fall.

Wannabe-sosser. Yeah!

 

Eller så kan man bare slutte å gi dem ting, alt fra.. øh, sprøyter sikkert til fitte. De som ikke er venner forsvinner relativt kjapt da.

 

? :roll:

Lenke til kommentar
Som sagt; er man grammatikktante så er man grammatikktante ;) feilfritt språk skal jeg ikke skryte på meg at jeg har, men jeg prøver! ;) Og alle som lever med AD/HD tett på seg burde vite hvordan det staves ... (Selv kan jeg forkortelsene samt kan snakke om hvilke "varianter" av AD/HD-diagnosen som benyttes i det amerikanske diagnosesystemet. Nei, ikke noen psykologistudent, bare legedatter med klisterhjerne.)
Ah... Foreldrene mine var med å starte AD/HD-foreninga i Telemark (daværende MBD-foreninga) for mange år tilbake, så kan en del om temaet selv. Var faktisk med å hjalp til når han der svenske Gilberg-fyren holdt foredrag her for noen år siden om AD/HD. Kom leger fra halve landet og skulle høre på. Ene fyren hadde faktisk kjørt tre timer i taxi fordi sjefen hans betalte regninga.
Lenke til kommentar
Som sagt; er man grammatikktante så er man grammatikktante ;) feilfritt språk skal jeg ikke skryte på meg at jeg har, men jeg prøver! ;) Og alle som lever med AD/HD tett på seg burde vite hvordan det staves ... (Selv kan jeg forkortelsene samt kan snakke om hvilke "varianter" av AD/HD-diagnosen som benyttes i det amerikanske diagnosesystemet. Nei, ikke noen psykologistudent, bare legedatter med klisterhjerne.)

Jeg respekterer at du gjerne vil bruke semikolon, men det får da være måte på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...