Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utfryst da, om det er et bedre ord.

Vel, kanskje jeg gjorde meg til det.

Jeg hadde ikke interesse av å være med folk jeg føler brukte meg for det jeg hadde. Det være seg en kåk å feste i, kunnskap på skolen, musikk og film, sprit eller tilgang til sprøyter, engangshansker og slike "papp-beger" man gjør i fra seg i hos legen og på sykehus.

Lenke til kommentar
Utfryst da, om det er et bedre ord.

Vel, kanskje jeg gjorde meg til det.

Jeg hadde ikke interesse av å være med folk jeg føler brukte meg for det jeg hadde. Det være seg en kåk å feste i, kunnskap på skolen, musikk og film, sprit eller tilgang til sprøyter, engangshansker og slike "papp-beger" man gjør i fra seg i hos legen og på sykehus.

Pfft. Selvom noen enkelt-individer tror de er høyere "satt" enn en annen, viser det bare en total mangel på innsikt og forståelse på samfunnet idag, samt hvor lavt de egentlig er "satt".

"Den som ser seg selv som normal, er i virkeligheten en kødd som ikke kjenner seg selv." - 60 år gammel vannfast matros.

Lenke til kommentar
Åh. Nå tenkte jeg bæsj med en gang jeg leste "gjøre fra seg" da :ermm:

Er det noe man liksom skal ha oppi pølsevann? Mens det koker? Eller duger bare vanlig vann? Jeg syns å huske at pappa hadde oppi no greier O.o

MAnge bruker buljong oppi. Men det funker å bare bruke vann. Selv så liker jeg å bruke litt buljong.
Lenke til kommentar

Mamma sameier et legekontor med noen andre folk.

Jeg har tatt sprøyter, nåler, engangshansker og slikt i årevis =P

Er det noe man liksom skal ha oppi pølsevann? Mens det koker? Eller duger bare vanlig vann? Jeg syns å huske at pappa hadde oppi no greier O.o

Bytt ut halvparten av vannet med pils :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...