theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Mamma? Eller mener du hun her? *fjernet bilde* Endret 19. september 2008 av Juliess Fjernet bilde av nettbybruker Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ferdig med Crysis Warhead nå, både skaffet meg det å spilte det gjennom idag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Eller mener du hun her?Nei det er pappa det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Og vi poster med typens bruker? Nei, det er faktisk meg det gjelder Lenke til kommentar
Epower Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 I dag tjente jeg 300 på å installere en printer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Ooh, jeg vet hvem hu øverste er Jeg hadde kontakt med en av venninnene hennes for noen år siden. Søte jenter ^^ Alltid hatt sansen for Mewangel i grunn ^^ Endret 19. september 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Tror jeg skal drekka idag. Er vel på tide siden ølet i kjøleskapet går ut på dato neste uke og det er støv på spritflaskene mine Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Mamma? Eller mener du hun her? http://img4.nettby.no/users/x/m/a/xmauix/4.jpg Jeg gikk i klasse med henne på ungdomsskolen (; edit: Jeg quota da ikkenoe bilde, makan. Endret 19. september 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 basskuk, kult ^^ Jeg har sansen for jenter som ser slik ut Dog, jeg har visst sær smak når det kommer til jenter. Jeg liker jo også jenter med rødt hår, bleik hud og fregner, vel, bleik hud og / eller fregner er generelt en slager. Bleik hud og mørkt hår er også flott. Og øyne med forskjellig farge / nyanse. mushi, det høres ut som en god idé. Vi har besøk fra "Bergen" (teknisk sett er han fra Orkanger, men studerer i Bergen og kom rett hit fra Bergen for noen timer siden) og skal også ut i dag ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Tror jeg skal drekka idag. Er vel på tide siden ølet i kjøleskapet går ut på dato neste uke og det er støv på spritflaskene mine Det er ett sikkert tegn på at du bør drikke ja! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er ett sikkert tegn på at du bør drikke ja! haha, ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ooh, og jeg er flink ^^ Jeg har støvsugd gulvene og vaska skikkelig, i motsetning til når de andre vasker gulvene. Da er det å feie opp større ting og moppe lett over og ferdig på noen minutter. Skal man vaske, skal man da virkelig gjøre det ordentlig også! Som da jeg brukte en halvtime på å skrubbe reint dasset sist jeg vaska Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 basskuk, kult ^^Jeg har sansen for jenter som ser slik ut Vel, hu har forandra seg mye siden ungdomsskolen (akkurat som de fleste andre, interessante mennesker), men hu er fortsatt like koselig de få gangene jeg møter på a Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ha ha Lurer på om jeg har forandra meg siden ungdomsskolen. Det virker liksom ikke sånn. Samme klesstil, musikksmak, venner (eller mangel på sådann), utskudd, særing, angst, soveanfall, fjortisfylla ... Hmm, vel, jeg har slutta med snusing på hjørnet av skolen og selvmordsforsøk Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg gikk i klasse med henne på ungdomsskolen (; edit: Jeg quota da ikkenoe bilde, makan. Hun ser alvorlig skummel ut. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hu er ikke det Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) jeg har slutta med [...] selvmordsforsøk Haha. Da har du virkelig gitt opp. Endret 19. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Phail! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Yeah. Jeg har et kjedelig liv på utsida av samfunnet. Har følt meg utstøtt siden jeg slutta allmenn etter et år. Gidd å edit G-tard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg