Sidious Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Guten tag, folkens. Planer for fredagskvelden? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) mushi: gir deg en stor trøste-klem, har kattunge her som begynner å få litt størrelse og jeg har bare et ord og si til det...HERREGUD.Vi kan ikke ha noe planter eller pynt stående fremme for han tar alt. Ja kattunger er drittsekker av en annen verden. Har driti meg ut på det... tenke.. åtte ganger nå. Er katter jeg hat passet på for andre over perioder eller har selv. De er så søte. Man blir helt trollbundet, er sikkert sånn kattunger overlever. Hadde de vært bittelitt stygge ville alle katter dødd ut. Elsker voksne katter da. Herlige vesner Endret 19. september 2008 av mushi Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Guten tag, folkens. Planer for fredagskvelden? Yupp, fantasere om deg Mushi: Er derfor jeg skal ha hund...neida, jeg liker hund generelt mer. Elsker katter også, men de er mer "egenrådige" og kjører mer sitt eget løp enn det hunder gjør. Savner å ha noen å gå tur med and so on. Har hatt hund før så det er det jeg er vant med. Endret 19. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Guten tag, folkens. Planer for fredagskvelden? Surre noen kyllingfileter inn i strandaskinke og håpe på det beste. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Har hund også da Og fisk. Og reke Hunden er som en unge, og kattene er tenåringer som er forbanna på foreldrene sine, men noen ganger føler for å kose. Liker vel katter best egentlig, men er vel mest glad i bikkja. Endret 19. september 2008 av mushi Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Måtte gi bort verdens beste hund for 4 år siden Savner den, skal helt klart ha meg hund når jeg flytter for meg selv! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Savner egentlig hund jeg også... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fluesopp: Fantasere om meg? :!: You R TEH funny. Datasmurf: Håper det smager. Hörtes ikke så jävlig ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 YAY! Ny episode av Supernatural! ENDELIG Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Savner egentlig hund jeg også... Kjøp en! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Skulle ønske jeg kunne kjøpe, men mor er allergisk og det tar jo så mye tid i starten. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det finnes voksne hunder til salgs og allergivenlige raser, men er best å vente til man har kommet seg ut hjemmefra og har stabil jobb. Dumt å ha hund hvis man plutselig skal studere ett sted man ikke kan ha med hund... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ja det er jo det...Er ikke så keen på voksne hunder egentlig, jeg vil ha en valp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Sidious: hehe, skal lage Bali-gryte i dag og se på en film fra Masters of Horror serien. Samboeren min elsker grøssere så..... Kakesjef: Aldri Aldri skaff deg hund pga. at du liker de som valp......flere gjør den feilen. Men hvis du liker å se et dyr vokse og bli glad i deg, så bør du skaffe deg valp=) Endret 19. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Valper er herlige Men er ikke bare gøy når de biter over tp-kabler, mobilladere, river i stykker undertøy og pisser i senga. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det verste er at de tisser og bæsjer overalt, men de er så søte at jeg ikke hvet hvor å gjøre av meg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Lyst på en til Blir helt klam når jeg ser på valpebilder. Hjertet mitt gjør vondt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Her har vi et bilde fra et standard party hos meg=) L4r5 han jeg sitter oppå...altså han er den største der, han skal alltid ta et sånt bilde som viser meg fra min værste side. Endret 19. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Sidious: hehe, skal lage Bali-gryte i dag og se på en film fra Masters of Horror serien.Samboeren min elsker grøssere så..... Kakesjef: Aldri Aldri skaff deg hund pga. at du liker de som valp......flere gjør den feilen. Men hvis du liker å se et dyr vokse og bli glad i deg, så bør du skaffe deg valp=) Jeg har hatt valp... Mye arbied, men det er verdt det! For et bilde haha Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Haha, Fluesopp. Genialt bilde. Jeg skulle önske jeg kunne slappe av, men må tusle til universitetet i halv-fem tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg