Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mushi: gir deg en stor trøste-klem, har kattunge her som begynner å få litt størrelse og jeg har bare et ord og si til det...HERREGUD.

Vi kan ikke ha noe planter eller pynt stående fremme for han tar alt.

Ja kattunger er drittsekker av en annen verden. Har driti meg ut på det... tenke.. åtte ganger nå. Er katter jeg hat passet på for andre over perioder eller har selv. De er så søte. Man blir helt trollbundet, er sikkert sånn kattunger overlever. Hadde de vært bittelitt stygge ville alle katter dødd ut.

Elsker voksne katter da. Herlige vesner :love:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Guten tag, folkens.

Planer for fredagskvelden?

Yupp, fantasere om deg :D

Mushi: Er derfor jeg skal ha hund...neida, jeg liker hund generelt mer.

Elsker katter også, men de er mer "egenrådige" og kjører mer sitt eget løp enn det hunder gjør.

Savner å ha noen å gå tur med and so on. Har hatt hund før så det er det jeg er vant med.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Sidious: hehe, skal lage Bali-gryte i dag og se på en film fra Masters of Horror serien.

Samboeren min elsker grøssere så.....

Kakesjef: Aldri Aldri skaff deg hund pga. at du liker de som valp......flere gjør den feilen.

Men hvis du liker å se et dyr vokse og bli glad i deg, så bør du skaffe deg valp=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Sidious: hehe, skal lage Bali-gryte i dag og se på en film fra Masters of Horror serien.

Samboeren min elsker grøssere så.....

Kakesjef: Aldri Aldri skaff deg hund pga. at du liker de som valp......flere gjør den feilen.

Men hvis du liker å se et dyr vokse og bli glad i deg, så bør du skaffe deg valp=)

Jeg har hatt valp... Mye arbied, men det er verdt det!

For et bilde haha :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...