Ø.B. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Haha du altså. Nei. Har ikke noe på denna PC-en. Nååh. Men pliiiiiiis. *engleøyne* Jeg har ikke sa jeg jo Er ikke noe å se nå. Gampsliten Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Om det var meg hadde jeg bare blitt redd.. Man vet aldri hva dine baktanker er kibs Dog har jeg inget å frykte, da dine baktanker er min baktanker Baktanker? Jeg? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har ikke sa jeg jo Er ikke noe å se nå. Gampsliten MMS? Du har mobilen der. Det vet jeg. Ikke vri deg unna. Neida.. Aldri Nettopp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 clvn, jeg vet du ikke liker kinnskjegget mitt (skjønner ikke hvorfor du bryr deg så mye om det og bildene av meg i rpp, det finnes sikkert en fin ignoreringsfunksjon som gjør at du slipper å bry deg så mye om det), men det skal ikke bort før noen tvangsbarberer meg eller stiller meg et ultimatum som innebærer at jeg mister essensielle goder om jeg ikke tar det. Det pleier å komme sånn én gang i året, men aldri før vårparten, så jeg kan vandre rundt hele vinteren med nyskog i trynet Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nå hører jeg på King Crimson og skal sove. God natt! <3 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har ikke sa jeg jo Er ikke noe å se nå. Gampsliten MMS? Du har mobilen der. Det vet jeg. Ikke vri deg unna. Dårlig kamera på den. Dessuten stakk katta av med den Er det så viktig.. En annen dag =) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dårlig kamera på den. Dessuten stakk katta av med den Er det så viktig.. En annen dag =) Dårlige unnskyldninger. Du bruker ikke å gi deg. Natta, underpants. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dårlig kamera på den. Dessuten stakk katta av med den Er det så viktig.. En annen dag =) Dårlige unnskyldninger. Du bruker ikke å gi deg. Natta, underpants. Du får bla igjennom rpp. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nå hører jeg på King Crimson og skal sove. God natt! <3 God natt =D --- Smurfen: Hmm, ja, kanskje jeg egentlig bare burde bruke ignoreringsfunksjonen, så slutter jeg å spre pest og galle her inne =) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du får bla igjennom rpp. Var skjeggstatusen jeg ville se da vel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kvelder jeg også, mens Neil Young & Crazy Horse spiller en 15 minutt og 29 sekund lang live-versjon av Cortez the Killer inn i ørene mine Nattnatt Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Natta smurfen. Må dine fantasier vise seg i dine drømmer i denne mørke natt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Natta smurfen. Tror jeg skal finne senga nå straks, jeg og.. Eller bare potetgull og mer brus? =D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Natta smurfen. Tror jeg skal finne senga nå straks, jeg og.. Eller bare potetgull og mer brus? =D Det er jo frokost og lunsjmat, da. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du får bla igjennom rpp. Var skjeggstatusen jeg ville se da vel. Jeg hadde da masse skjegg for mange år sida. Finn igjen de bildene så^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg hadde da masse skjegg for mange år sida. Finn igjen de bildene så^^ Gidder ikke. Trett. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gidder ikke. Trett. Kanskje det kommer i løpet av måneden=) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gidder ikke. Trett. Kanskje det kommer i løpet av måneden=) Kanskje. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gidder ikke. Trett. Kanskje det kommer i løpet av måneden=) Kanskje. Lover. Happy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg