Programvare Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg fatter ikke hvordan jenter kan se så levende og pene ut om morningen... Når jeg kommer inn på skolen ser jeg jenter som ser ut som de stråler og har sovet 14 timer, mens guttene ser ut som de har sovet en time eller to og visuelt sett ser ut som helvete. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg fatter ikke hvordan jenter kan se så levende og pene ut om morningen... Når jeg kommer inn på skolen ser jeg jenter som ser ut som de stråler og har sovet 14 timer, mens guttene ser ut som de har sovet en time eller to og visuelt sett ser ut som helvete. "Sminke" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg fatter ikke hvordan jenter kan se så levende og pene ut om morningen... Når jeg kommer inn på skolen ser jeg jenter som ser ut som de stråler og har sovet 14 timer, mens guttene ser ut som de har sovet en time eller to og visuelt sett ser ut som helvete. "Sminke" Så hvis de ikke hadde hatt på sminke hadde de sett ut som Otto Monster de og? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Jeg liker også høsten. Da er det ikke for varmt, og ikke for kaldt, blåser litt guffent og regner innimellom. Jeg hater midtsommeren når den er som sørpå i år, over 25+ i mere enn ei uke. Klarte nesten ikke sove på natta når det var så dritvarmt ute, og på dagen blir man gjennomvåt av svette bare av å gå på butikken. Og pga skiftjobbing måtte jeg sove til langt utover dagen enkelte dager, som gjorde det ENDA værre såklart. Høst = digg. Kaldt på natta, passe kjølig på dagen og fantastiske farger i skogen. Problemet med alt for mye varme er at man ikke kan gjøre noe med det. Men kulde er bare å kle på seg mere. Og btw, har ingen planer om å dra til Tyrkia eller andre "syden-land" med det første. Endret 19. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Noen som vet hvilken sesong av Scrubs som går på TV2 nå? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Så hvis de ikke hadde hatt på sminke hadde de sett ut som Otto Monster de og? Jepp Noen som vet hvilken sesong av Scrubs som går på TV2 nå? 25 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Aldri skjønt greia med MySpace. Bortsett fra at det gir muligheten til å snoke på Astrids galleri. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Så hvis de ikke hadde hatt på sminke hadde de sett ut som Otto Monster de og?Nah. Ikke jeg i hvert fall. Bruker nesten aldri sminke, men jeg drikker latterlige mengder kaffe, også dusjer jeg om morgenen og veksler mellom kaldt og varmt vann de siste to minuttene. Setter blodomløpet skikkelig i gang. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Badminton! Isometrisk eller oval racket? O EMM GE. Badminton. *kose på Wilson-racketen sin* Herreminhatt. Kan vi snakke om sport nå? Badminton! Isometrisk eller oval racket? Yonex Æææææ. Vår herre tenkte: "Shit, han kan da jammen få litt!" H-i-l-a-r-i-o-u-s. Du er morsom. Seriøst. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Så hvis de ikke hadde hatt på sminke hadde de sett ut som Otto Monster de og?Nah. Ikke jeg i hvert fall. Bruker nesten aldri sminke, men jeg drikker latterlige mengder kaffe, også dusjer jeg om morgenen og veksler mellom kaldt og varmt vann de siste to minuttene. Setter blodomløpet skikkelig i gang. Aha, det er sånn det fungerer altså Jeg bare står opp, eter, pusser tenna og drar. Eventuelt hiver litt vann i trynet hvis jeg føler meg ekstremt trøtt. Ser fortsatt ut som et troll om morran, men kommer seg utpå dagen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Stå opp skikkelig, deretter dra på skolen. Ikke stå opp på skolen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Tror ikke det "fungerer" sånn for de fleste jenter. Men jeg er litt over normalen glad i kaffe, da. Har en egen termos på 1 liter som står på rommet mitt store deler av dagen, i tillegg til at vi lager ca. 3-5 kanner kaffe (meg og mamma + pappa) dagen. Kannen vi bruker er på litt over en liter. Hvis storebror og damen kommer så går det gjerne 7 kanner dagen. Vi kan bruke ca. en pose kaffe per dag om vinteren. \o/ Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Så hvis de ikke hadde hatt på sminke hadde de sett ut som Otto Monster de og? Jepp Noen som vet hvilken sesong av Scrubs som går på TV2 nå? 25 Men fant det på nettet. Står at TV2 enda ikke har kjøpt rettigheter til sesong 7. Uff! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Aldri skjønt greia med MySpace. Bortsett fra at det gir muligheten til å snoke på Astrids galleri. Det er kews ^^ Finner masse digg musikk der hovedsaklig. Og sosial med folk som ikke har Facebook, MSN eller Nettby, og som aldri har penger på kortet. Yeah. Jeg har alt for mange slike venner og Yonex FTW Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Igår brukte jeg over 500 kr på gjøre badet pent, siden jeg har akkurat brukt lang tid på male det. Kjøpte nytt dasslokk, blomst med dyr og fin potte og noen krukker og litt pynt. Når jeg sto opp idag er dasslokket sånn at det ikke klarer å stå oppe, prøvde det ikke igår og det viser seg at det ikke passer, siden den er for tykt. Alt jeg hadde kjøpt igår av blomsterpotte,pynt, beholdere til ha ting i og blomst var knust utover hele gulvet og alt var ødelagt. Nesten så jeg begynte å grine der og da. Alt jeg hadde brukt så mye penger på igår var ubrukelig eller knust av en katt som har kommet seg bak persienna (som også var ødelagt) og fått panikk. Faen! Endret 19. september 2008 av mushi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 : < Dakar mushmush *trøsteklemme* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 mushi: gir deg en stor trøste-klem, har kattunge her som begynner å få litt størrelse og jeg har bare et ord og si til det...HERREGUD. Vi kan ikke ha noe planter eller pynt stående fremme for han tar alt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 drøvelen min er hoven Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Åja... Det var DERFOR vi ikke hadde dyr her i huset. Kom på det nå! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 L4r5: Hund kommer i kåken her etterhvert;) Marlboro: Åssen går det i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg