Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Korleis jobb då? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jobber i Christiania GlasMagasin, samt som lærervikar nå og da. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Skal ikke du skrive då? Og ikkje`? Y2: My bad. Men må få litt hukomelsecred da. Og morosamt. Men jeg gidd ikke når dere ikke blir irritert, det er da helt logisk. Da eller då er vel forresten frivillig. Endret 18. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hmm... Hyggelig, hyggelig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Classy Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 jeg Du prøver ikkje eingong, gjer du vel? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 jeg Du prøver ikkje eingong, gjer du vel? Nei, jeg sa jo det? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nei, jeg sa jo det? Ikke spør meg; jeg ser da vel ikke på hva du skriver, bare hvordan. :B Alarmerende er det uansett at Rob Schneider er filmens morsomste (...) Kulturo er fjols. ): Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Alarmerende er det uansett at Rob Schneider er filmens morsomste (...) Kulturo er fjols. ): Og Titanic opplevde et mindre problem på jomfruturen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Og Titanic opplevde et mindre problem på jomfruturen. "Jeg ba om litt is i drinken, ikke en båt full av snø." Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Vår herre tenkte: "Shit, han kan da jammen få litt!" H-i-l-a-r-i-o-u-s. Endret 18. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Vår herre tenkte: "Shit, han kan da jammen få litt!" H-i-l-a-r-i-o-u-s. Tror heller det er det at det ikke var SÅ lenge siden en viss person erklærte at gud er død. Og at folk sa at Titanic ikke kunne synke. "Jeg skal faen meg vise de jævlene!", tenkte sadisten Gud Gud må forresten være sadist om han eksisterer. Enten det eller en vitenskapsmann. Og at vi er et lite eksperiment. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 DJ Rom007 Digger folk som legger meg til på MySpace helt uten videre. All den sære, men dog funky, musikken ^^ Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Damn, jeg har funnet ut at jeg digger høst. Har fri i morgen og sitter her klokken tre om natten med pøsregn og vind utenfor. Akkurat nå gjør det ingenting at mørket og høsten er på full innmarsj, det er tvert i mot ganske koselig. Nå tror jeg at jeg skal unne meg litt luksus - hente god og fersk privatimportert kaffe og sitte med et teppe mens jeg ser på 70s show og hører regnet slå mot vinduet. Flere høstmennesker her? =) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg liker høsten i dag. Jeg skulle ut å røyke i sted, så pøsregnet det. Og akkurat i det jeg kommer ut døren, så demper det seg, slik at det bare småregner. I det jeg var under røykeskurets trygge tak begynte det å pøse ned igjen. Også pøste det ned til jeg var ferdig å røyke og skulle inn igjen. Da roet det seg, akkurat til jeg var komt under tak igjen. ^^ Og jeg har drukket aaalt for mye kaffe. Så jeg er nesten veldig effektiv i dag. Og ikke bare litt effektiv. OG DEN FORBANNA OPPVASKMASKINA HATER MEG FREMDELES! Jeg har klissvåt arbeidsuniform atm. -.- Og da var jeg igang igjen, etter å ha fortalt Rogaland Avis at vi vil ha penger for 18 aviser. 8D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Herlig. Jeg skal være flink gutt og tvinger meg selv i søvn rundt ett. Våkner nå og er maks ubrukbar, har ingenting å drikke eller ete og alt er generelt fubar. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Da kan du holde meg med selskap. Jeg er småsyk med fucked døgnrytme. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ha ha, okay Nå ble det til at jeg løste kryssord i stedet, samt leste siste utgave av Tommy & Tigern. Det verste er at jeg ikke skulle opp før 11 ... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg er kvalm, det renner av nese og øyne, jeg har vondt i magen pluss at jeg skjelver. :/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Curses. Kanskje langkjøringa blir avlyst... Håper virkelig ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg