chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 PHAAAAIL!!Matte 1R, 1KJE, 1FYS, 1BIO Jeg elsker det! Hvordan er det PHAAAAAIL!! ? Du har jo 1P, 1T, 2T, 1R, R1, F1, F2, F3 (eller whatever) og alle mongoprogrammer å velge imellom i matematikk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Kunne gjerne hatt litt mer matte da, synd jeg ble ferdig med matematikken på gk og ikke fikk sjansen til å ta mer matte ... Privatist, yoo! Endret 18. september 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan er det PHAAAAAIL!! ?Du har jo 1P, 1T, 2T, 1R, R1, F1, F2, F3 (eller whatever) og alle mongoprogrammer å velge imellom i matematikk. Jeg er pirkete Du sa 1KJ, og 1MX. Kan du forklare hva F serien er? Om du ikke mener S. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kan vi snakke om sport nå? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kan du forklare hva F serien er? Om du ikke mener S. You tell me, jeg kan ikke noe om de ørtenhundre matematikkfagene. Interesserer meg midt bak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kunne gjerne hatt litt mer matte da, synd jeg ble ferdig med matematikken på gk og ikke fikk sjansen til å ta mer matte ... Privatist, yoo! Blir ikke det litt selvmotsigende om jeg har vært med på å demonstrere mot privatskoler og slikt? Kan vi snakke om sport nå? Isj, nei. La oss prate om skole. Jeg trenger all motivasjon jeg kan få til å komme meg gjennom dette året uten alkohol om morran, lulz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Men ble jo litt for *nerdete* her. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Og ingen som kommenterer tegneserien min. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) La oss prate om skole. Jeg trenger all motivasjon jeg kan få til å komme meg gjennom dette året uten alkohol om morran, lulz Ja jøss. Snakk om noe annet, fjern fokuset fra alkoholen. Ikke snakk hele tiden om at du drikker til frokost, kommer brisen på forelesninger osv osv. A) Det interesserer oss ikke, B) Det er direkte patetisk, C) Det tyder sterkt på et problem, selv om du ikke vil innrømme det. Rub it in du Eple. Endret 18. september 2008 av chokke Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Lusus Naturae: Hvilket format er det du søker? Skal dette være en stripeserie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noen som så den fine tegningen her istad? Den var fin. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Noen som så den fine tegningen her istad? Den var fin. Jeg vil diskutere skole, men orker ikke alle kodenavnene på fag. Endret 18. september 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kan vi snakke om sport nå? Badminton! Isometrisk eller oval racket? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kunne gjerne hatt litt mer matte da, synd jeg ble ferdig med matematikken på gk og ikke fikk sjansen til å ta mer matte ... Privatist, yoo! Blir ikke det litt selvmotsigende om jeg har vært med på å demonstrere mot privatskoler og slikt? Er aldri for sent å ta til vettet. Badminton! Isometrisk eller oval racket? Svakt oval er helt klart å foretrekke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg vil diskutere skole, men orker ikke alle kodenavnene på fag. Diskuter i vei . Skole er underholdene, men tungt, først på universitetsnivå enda jeg er bare jyplingen på det punktet enda. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Rub it in du Eple. Excuse me, vi gjør ikke narr av noen med serien. Snarere tvert i mot. Lusus Naturae:Hvilket format er det du søker? Skal dette være en stripeserie?Meg og tegneren er fortsatt litt i tvil. Vi liker friheten med helsider, og samtidig så er striper korte og lette. Så det ble litt hybrid. 8D Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Badminton. *kose på Wilson-racketen sin* Endret 18. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kan vi snakke om sport nå? Badminton! Isometrisk eller oval racket? Yonex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Excuse me, vi gjør ikke narr av noen med serien. Snarere tvert i mot. Chill'n a' lizzm! Bear Grylls er min helt, woooow! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Eplefe: Det er ikke noe å utsette på det artistiske, iallfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg