Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne gjerne hatt litt mer matte da, synd jeg ble ferdig med matematikken på gk og ikke fikk sjansen til å ta mer matte ...

Privatist, yoo!

:wee:

Blir ikke det litt selvmotsigende om jeg har vært med på å demonstrere mot privatskoler og slikt?

Kan vi snakke om sport nå?

Isj, nei.

La oss prate om skole. Jeg trenger all motivasjon jeg kan få til å komme meg gjennom dette året uten alkohol om morran, lulz :p

Lenke til kommentar
La oss prate om skole. Jeg trenger all motivasjon jeg kan få til å komme meg gjennom dette året uten alkohol om morran, lulz :p

Ja jøss. Snakk om noe annet, fjern fokuset fra alkoholen. Ikke snakk hele tiden om at du drikker til frokost, kommer brisen på forelesninger osv osv. A) Det interesserer oss ikke, B) Det er direkte patetisk, C) Det tyder sterkt på et problem, selv om du ikke vil innrømme det.

Rub it in du Eple. :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Kunne gjerne hatt litt mer matte da, synd jeg ble ferdig med matematikken på gk og ikke fikk sjansen til å ta mer matte ...

Privatist, yoo!

:wee:

Blir ikke det litt selvmotsigende om jeg har vært med på å demonstrere mot privatskoler og slikt?

Er aldri for sent å ta til vettet.

Badminton! Isometrisk eller oval racket?

Svakt oval er helt klart å foretrekke.

Lenke til kommentar
Rub it in du Eple. :)
Excuse me, vi gjør ikke narr av noen med serien. Snarere tvert i mot.
Lusus Naturae:
Hvilket format er det du søker? Skal dette være en stripeserie?
Meg og tegneren er fortsatt litt i tvil. Vi liker friheten med helsider, og samtidig så er striper korte og lette. Så det ble litt hybrid. 8D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...