Olum Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Snus lukter godt, men det kan jo ha noe med at jeg har snust selv. Cognac, derimot, lukter avføring. Endret 18. september 2008 av Olum Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 alle har sine egne smak! derimot! eg liker jo brus, snus, og litt og datt Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Likte snus i alderen 14, men cognac smaker enda faen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Alt sterkere enn øl var nasty. Heh. Da jeg var fjorten var det vodka og himkok som gjaldt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Sheesh, for en forsamling drukkenbolter og tobakksslaver. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tja, det er vel få folk som virkelig digger smaken av rein sprit? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Cognac er jo godt. Samme med whisky, spesielt "on the rocks". Men jeg unngår vanligvis disse drikkene, da de er slemme på det med bakrus. Vodka skal være bedre sånn sett. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tja, det er vel få folk som virkelig digger smaken av rein sprit? basskuk, sa at vodka og sprit gjaldt. Ikke at det smakte godt. Det ble vel heller ikke drukket for smakens skyld, noe jeg heller ikke skal ljuge på meg angående sprit, men for alkoholens. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Drakk mye himkok-blandinger jeg også når jeg var 13-14. Pappa hadde apparat i kjellern og lagde med masse essenser oppi flaskene. Og når vi skulle på fest, sneik jeg meg ned i skapet og tappet litt av tappen fra hver flaske, og fylte etter med vann. Litt brunt, litt blankt..fiiiin mix. Så lukta det død når man skrudde av korka, bare å blande med grapesoda og bli dritings og spy. Fattern oppdaga det aldri, fordi de alltid blanda ut med vann når de hadde flaskene på bordet selv. Var vel EN gang han oppdaga at flaskene sto i en anna rekkefølge i skapet (han hadde sikkert en mistanke), men da sa jeg det måtte vært noen andre nede i kjellern. Det kjøpte han. Foreldre er utrolig "dumme" når det kommer til sine egne barn egentlig. Endret 18. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Greit nok, drikker gjerne sprit for alkoholens del. Bare lurer på om faktisk folk synes spritsmaken er direkte god. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Bytex, du illustrerte på en prikk hvordan ting ofte går for seg på de festene jeg er på med mine kewle fjortizz-friendz. Om mans er bortifra det med himkok. Er ikke så mye av det i Oslo. Blir vel mer smuglervodka vi kjøper av en kar som møter oss når vi ringer han Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tja, det er vel få folk som virkelig digger smaken av rein sprit? Jeg har smakt rødsprit fra biltema en gang, fy søren vi ble drita!!! Nei, jeg har holdt meg unna alkohol foreløpig jeg, når jeg ser hvor tullete enkelte blir i hodet sitt tenker jeg at det er best også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Greit nok, drikker gjerne sprit for alkoholens del. Bare lurer på om faktisk folk synes spritsmaken er direkte god. Ren sprit... Nei! Det er ikke godt. En god tequilla eller single malt, JA! Det er nammenamme. Dog enkelte cask strength kan bli litt stramme for min del. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Teknisk / 9-6 synes jeg IKKE er god. Whisky og slikt derimot er godt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Foreldre er utrolig "dumme" når det kommer til sine egne barn egentlig. Å nei du! Om jeg kommer litt seint hjem, står mamma opp bare for å sjekke pupillene mine. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tja, det er vel få folk som virkelig digger smaken av rein sprit? basskuk, sa at vodka og sprit gjaldt. Ikke at det smakte godt. Det ble vel heller ikke drukket for smakens skyld, noe jeg heller ikke skal ljuge på meg angående sprit, men for alkoholens. Nemlig. Allikevel syns jeg på den tia at det smakte bedre enn øl. Særlig etter en flause med hjemmelagd tyrker og øl. Auch. Jeg vokste strengt tatt opp i ei bygd med veldig mye himkokproduksjon. Skiten smakte til og med greit innimellom. Folk kom jo langveisfra for å kjøpe og selge videre Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Foreldre er utrolig "dumme" når det kommer til sine egne barn egentlig. Enten det, eller så er det barn som er dumme når det kommer til sine foreldre. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Cognac er jo godt. Samme med whisky, spesielt "on the rocks". Men jeg unngår vanligvis disse drikkene, da de er slemme på det med bakrus. Vodka skal være bedre sånn sett.Bakrus er oppskrytt. Klarer man ikke drikke og la være å få bakrus, kan man like greit gi faen i å drikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Jeg takler ikke smaken av rein sprit, og Sprite blir nesten samme smaken som rein sprit når det er blandevann. Derfor klarer jeg ikke å lukte på sprite den dag i dag engang. Spøy altfor mye av HB+sprite i gamledager. Nå drikker jeg toppen 2-3 ganger i året og det passer meg utmerket. Endret 18. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Bytex: Helt enig...drikker toppen 2 ganger i året selv og kroppen elsker det. Men jeg har jo 5 ganger høyere levetall enn de fleste har da så............ jeg må gjøre det på den måten, siden jeg har leversykdom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg