A-Jay Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nå er det jo sånn ca 121424 posts her inne. Så når man nevner sånn 4000-6000 må man jo nesten tenke på antall sider, vi har langt flere posts en dette her inne. Nå er det sånn at han snakker om antall poster som er nye per dag. Åh. Hvor er det man kan se det? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 http://newmedia.funnyjunk.com/pictures/wank.jpg Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 http://newmedia.funnyjunk.com/pictures/wank.jpg Vandrehistorie. Det har ikke skjedd, og om det hadde skjedd hadde det ikke blitt sendt på lufta. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 HYLO! DIN JÆVLA KUK!Kose? K. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Vandrehistorie. Det har ikke skjedd, og om det hadde skjedd hadde det ikke blitt sendt på lufta.I mangel på total respekt for andre medbrukere på dette forum: http://www.artshole.co.uk/arts/artists/Sha...-Ron-Jeremy.jpg K.Neste helg må vi fylle, k? Jeg har forøvrig funnet ut at franske kvinnfolk ikke liker Norske menn. De liker heller ikke at mannfolk snuser, drikker mye og lukter Ricard/Calvados/Congac om hverandre. Endret 18. september 2008 av Hylo Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 I mangel på total respekt for andre medbrukere på dette forum: Ville vært verre om du hadde hatt en total mangel på respekt Huff, vet jeg er kjedelig i dag. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Jeg har forøvrig funnet ut at franske kvinnfolk ikke liker Norske menn. De liker heller ikke at mannfolk snuser, drikker mye og lukter Ricard/Calvados/Congac om hverandre. Da er jeg visst mer lik franske kvinnfolk enn jeg trodde. :!: Dog, jeg liker norske menn. Endret 18. september 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Da er jeg visst mer lik franske kvinnfolk enn jeg trodde. :!: Dog, jeg liker norske menn. Sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Da er jeg visst mer lik franske kvinnfolk enn jeg trodde. :!: Dog, jeg liker norske menn. Sannsynligvis ikke. Personlig kan jeg ikke fordra snus, jeg drikker ikke (så mye drikking ekke noe for meg) og vel, jeg synes ikke lukten av congac er spesielt tiltalende.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 "franske kvinnfolk ikke liker Norske menn" Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Da er jeg visst mer lik franske kvinnfolk enn jeg trodde. :!: Dog, jeg liker norske menn. Sannsynligvis ikke. Personlig kan jeg ikke fordra snus, jeg drikker ikke (så mye drikking ekke noe for meg) og vel, jeg synes ikke lukten av congac er spesielt tiltalende.. personling digger eg snus! og digger lukten av congac Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 http://newmedia.funnyjunk.com/pictures/wank.jpg Carol Vorderman! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 "franske kvinnfolk ikke liker Norske menn" Jeg tenkte mer på "de liker heller ikke at mannfolk snuser, drikker mye og lukter Ricard/Calvados/Congac om hverandre".(..) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 personling digger eg snus! og digger lukten av congac Selvfølgelig gjør du det, du er jo fjorten. Hadde du ikke digga det, hadde du jo ikke vært "voksen" lzm. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Rekk opp hånda alle som ikke digga snus og lukten av cognac når de var 14!! *Rekke opp hånda* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Når jeg var 14 blandet jeg gjerne det jeg kom over i faderns skap til en grusom gugge og smuglet med meg ut. Ble full på det, men godt var det jo ikke. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 personling digger eg snus! og digger lukten av congac Erru fransk dame eller? Digger er egentlig et rart ord. Diggerdiggerdiggerdiggerdigger. *se på Skins* Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Rekk opp hånda alle som ikke digga snus og lukten av cognac når de var 14!! *Rekke opp hånda* *Rekker også opp hånda* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Vel, jeg digga ikke snus da jeg var 14, men jeg begynte med cognac i den alderen ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg liker fortsatt ikke lukten av snus. Lukten av cognac er koselig nok, men jeg synes ikke det da jeg var fjorten. Alt sterkere enn øl var nasty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg