Datasmurf Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Lol. Hva f skjedde? Jeg sovna relativt tidlig, var oppe kvart på ni, kledde på meg og var klar for skolen, så våkner jeg nå. Avkledd, men ellers fin i formen, på sofaen på fellesrommet noen timer senere, husker ingenting og på telefonen er ei jævla kjerring og maser hull i huet på meg om navnet mitt. "Sir? Sir! Your name sir! Sir?" Que? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei igjen folkens! Lenge siden jeg har vært her inne nå.(..) Sånn går det når man har fått seg kjæreste. Velkommen tilbake og gratulerer! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Var du på ski storsenter for noen dager siden? Jeg så noen som lignet grusomt på deg.Ja, faktisk. Hmm.(..) Oh well, da gikk jeg rett forbi deg ved rulletrappen ved Ultra Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Feiende flott. Mye flottere enn dagens badmintonturnering. Hahahah. Unnskyld, du vet jeg elsker deg. Hva har vi sagt om å gjøre narr av den noble sporten badminton faktisk er? Ikke. Jeg blir lei meg. Og: Ja, jeg vet, MEN ELSKER DU BADMINTON? Endret 18. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei igjen folkens! Lenge siden jeg har vært her inne nå.(..) Sånn går det når man har fått seg kjæreste. Velkommen tilbake og gratulerer! Takk for det du. Var du på ski storsenter for noen dager siden? Jeg så noen som lignet grusomt på deg.Ja, faktisk. Hmm.(..) Oh well, da gikk jeg rett forbi deg ved rulletrappen ved Ultra Hmm, okay. Moro. Spesielt siden jeg er der kanskje én gang i året, haha. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg turte ikke helt å stoppe fordi jeg husket da faen hva du kalte deg her på forumet men ansiktet ditt var kjent så..jah Omtrent som han skjeggete mannfolket som jobber på Platekompaniet på Ski storsenter, jeg VET jeg har sett han et sted før men klarer faen ikke å plassere han.. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg turte ikke helt å stoppe fordi jeg husket da faen hva du kalte deg her på forumet men ansiktet ditt var kjent så..jah Omtrent som han skjeggete mannfolket som jobber på Platekompaniet på Ski storsenter, jeg VET jeg har sett han et sted før men klarer faen ikke å plassere han.. Hehe, jau ikke sant? Vel, vel, der har du altså meg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 En verksted-arbeider i Brest liknet på meg. Jeg ba han ryke og reise da han sa det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 En verksted-arbeider i Brest liknet på meg. Jeg ba han ryke og reise da han sa det. "Halla, jeg ligner på deg!=D" ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 En venninne og jeg skal lage tegneserie sammen. :'D Dette kan jo bli morsomt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 En verksted-arbeider i Brest liknet på meg. Jeg ba han ryke og reise da han sa det. "Halla, jeg ligner på deg!=D" ? Ja, noe sånt. Ha sa det i tilegg på gebrokken Fransk-engelsk, så da ble jeg bare mer irritert. HVA ER DET MED SÅNNE FOLK? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, noe sånt. Ha sa det i tilegg på gebrokken Fransk-engelsk, så da ble jeg bare mer irritert. HVA ER DET MED SÅNNE FOLK? Ahaha^^ var han pen da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 That goes without saying Hylo.... On another note. Lærte meg et engelsk uttrykk her om dagen. Irriterer meg grenseløst at jeg ikke har funnet en passende anledning til å bruke det. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hva er det uttrykket, da? Wow. Aetius kjenner en lærer på skolen min. oO Edit: Wow, Aetius er en slektning av en lærer på skolen min. Endret 18. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hva er det uttrykket, da? "To carry coal to Newcastle" Betyr ca. det samme som det norske uttrykket "gi bakerens barn brød". edit: bakgrunnen til uttrykket er at Newcastle hadde Englands største konsentrasjon av kullgruver. Endret 18. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) er digg å være hjemme ^^ Edit: for å legge til noe ekstra: hva skjer? Endret 18. september 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 HW-Juleball 2009! \o Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 HW-Juleball 2009! \o HW-tullball 2010! Verdens eneste ball for klovner! \o Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noen som vet hvor lang tid det tar før man får penger overført fra utlandet ved bruk av bank to bank? Han satt inn pengene fredag forje uke i Nederland, men jeg har enda ikke fått de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg