Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lol. Hva f skjedde?

Jeg sovna relativt tidlig, var oppe kvart på ni, kledde på meg og var klar for skolen, så våkner jeg nå. Avkledd, men ellers fin i formen, på sofaen på fellesrommet noen timer senere, husker ingenting og på telefonen er ei jævla kjerring og maser hull i huet på meg om navnet mitt. "Sir? Sir! Your name sir! Sir?"

Que?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feiende flott. Mye flottere enn dagens badmintonturnering.

Hahahah.

Unnskyld, du vet jeg elsker deg.

Hva har vi sagt om å gjøre narr av den noble sporten badminton faktisk er? Ikke. Jeg blir lei meg.

Og: Ja, jeg vet, MEN ELSKER DU BADMINTON?

Endret av Skarstard
Lenke til kommentar
Hei igjen folkens! Lenge siden jeg har vært her inne nå.(..) Sånn går det når man har fått seg kjæreste. :D

Velkommen tilbake og gratulerer! :D

Takk for det du. :)

Var du på ski storsenter for noen dager siden? Jeg så noen som lignet grusomt på deg.
Ja, faktisk. Hmm.(..)

Oh well, da gikk jeg rett forbi deg ved rulletrappen ved Ultra :)

Hmm, okay. Moro. Spesielt siden jeg er der kanskje én gang i året, haha. ;)

Lenke til kommentar

Jeg turte ikke helt å stoppe fordi jeg husket da faen hva du kalte deg her på forumet men ansiktet ditt var kjent så..jah :p

Omtrent som han skjeggete mannfolket som jobber på Platekompaniet på Ski storsenter, jeg VET jeg har sett han et sted før men klarer faen ikke å plassere han..

Lenke til kommentar
Jeg turte ikke helt å stoppe fordi jeg husket da faen hva du kalte deg her på forumet men ansiktet ditt var kjent så..jah :p

Omtrent som han skjeggete mannfolket som jobber på Platekompaniet på Ski storsenter, jeg VET jeg har sett han et sted før men klarer faen ikke å plassere han..

Hehe, jau ikke sant? Vel, vel, der har du altså meg. ;)

Lenke til kommentar
Hva er det uttrykket, da?

"To carry coal to Newcastle"

Betyr ca. det samme som det norske uttrykket "gi bakerens barn brød".

edit: bakgrunnen til uttrykket er at Newcastle hadde Englands største konsentrasjon av kullgruver.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...