NikkaYoichi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Makan. Det så ikke ut som fyren hadde det veldig travelt med å løpe etter heller egentlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...ation/218-Spore "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!" *fnis* edit: si noe da folkens, jeg kjeder driten av meg her... Endret 18. september 2008 av b-real Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg kom meg til butikken før jeg bare måtte snu og dra hjem. Jeg var ikke i forelesningshumør idag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Du skulle ha forelesning om? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 b-real: Hvorfor valgte du winterbridge? Var det bare helt vilkårlig? Tror jeg må sette meg ned for å lese litt, gitt. Tanken på at jeg må på skolen i morgen kveld og lördag morgen ödelegger litt for "helgestemninga". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 b-real: Hvorfor valgte du winterbridge? Var det bare helt vilkårlig?Nah, pga en nydelig skjønnhet ved navnet Ida Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nå er det bare én uke igjen til jeg reiser til Portugal! 2 uker med sol, billig mat og øl pluss spilling av dart. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nå er det bare én uke igjen til jeg reiser til Portugal! 2 uker med sol, billig mat og øl pluss spilling av dart. Du skulle ha vært kastrert! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 b-real: Ah. Så det er dere to nå. Gratulerer, mann. NikkaY: *Misunnelig* Var selv i Lisboa i mai. En fantastisk by og et herlig land. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nå er det bare én uke igjen til jeg reiser til Portugal! 2 uker med sol, billig mat og øl pluss spilling av dart.Henger deg meg på b-real jeg, du burde kastreres! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 I'm happy... Skal ut å lufte et av udyrene senere... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nå er det bare én uke igjen til jeg reiser til Portugal! 2 uker med sol, billig mat og øl pluss spilling av dart. Du skulle ha vært kastrert! med dartpil Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Du skulle ha forelesning om? Bildeanalyse. aka FUCKOFFz. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nå er det bare én uke igjen til jeg reiser til Portugal! 2 uker med sol, billig mat og øl pluss spilling av dart. Du skulle ha vært kastrert! Det har du helt rett i, eller sterilisert er vel mer korrekt. Det blir ikke bare kos da, skal jo tross alt spille EM, så det er jo litt seriøst da. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei igjen folkens! Lenge siden jeg har vært her inne nå.(..) Sånn går det når man har fått seg kjæreste. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei igjen folkens! Lenge siden jeg har vært her inne nå.(..) Sånn går det når man har fått seg kjæreste. Feilprioritering kalles det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 med dartpilI like your style Hei igjen folkens! Lenge siden jeg har vært her inne nå.(..) Sånn går det når man har fått seg kjæreste. Var du på ski storsenter for noen dager siden? Jeg så noen som lignet grusomt på deg. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei igjen folkens! Lenge siden jeg har vært her inne nå.(..) Sånn går det når man har fått seg kjæreste. Feilprioritering kalles det :!: med dartpilI like your style Hei igjen folkens! Lenge siden jeg har vært her inne nå.(..) Sånn går det når man har fått seg kjæreste. Var du på ski storsenter for noen dager siden? Jeg så noen som lignet grusomt på deg. Ja, faktisk. Hmm.(..) Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Nå er det bare én uke igjen til jeg reiser til Portugal! 2 uker med sol, billig mat og øl pluss spilling av dart. Du skulle ha vært kastrert! med dartpil jeg vil ha det som blir igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg