Datasmurf Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Faen, jeg hadde alle LucasArts-klassikerne liggende. Men tok de selvsagt ikke med meg oppover. *slå hodet i skrivebordet* Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hamburgere + 2 nordlandspils + south park = win. And a special apperance by: General løs. ^^ Endret 18. september 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Natt + jobb + vrang oppvaskmaskin som virker bestemt på å ikke funke, uansett hva den sier + mengder av aviser og rot mellom gamle og nye (gidd å levere avisene dine INNIMELLOM returavisene mine, din mongobavianrumpe!) = Absolutt ikke win. Kan noen komme hit, kle seg ut som meg, og gjøre jobben min? Det er ikke vanskelig. Pasient? Eplefe? Noooen? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Senga er så god og varm, hvorfor forventer den slemme, fölelseslöse skolen at jeg står opp så tidlig? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hver gang jeg står opp for å gå på skolen reiser jeg meg opp i senga, men merker at jeg er trøtt som faen, så jeg legger med ned igjen, og den følelsen er sinnsyk digg =) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Sikkert fordi lærerne har lyst til å gå hjem tidlig... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hver gang jeg står opp for å gå på skolen reiser jeg meg opp i senga, men merker at jeg er trøtt som faen, så jeg legger med ned igjen, og den følelsen er sinnsyk digg =) Enig! Men man blir ikke noe mer intelligent av det dessverre :\ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Jeg skal snart legge meg og sove, jeg. Kom hjem fra nattskift for en halvtime siden. *mobbe alle trøttinger ædda bædda blæ blæ* Endret 18. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Sukk, synd at jeg skal vekkes rundt halv åtte pga en eller annen handyman skal legge inn sånn artig rør så vi får varme i huset. Rundt 16,5 grader as we speak. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 VmWare er konge. Jeg har nå xp og 98, kjørende virituelt kun for og spille gamle spill. Worms Armageddon og Rayman, here i come! Hva gjør man ikke for gamle klassikere. Tror jeg skal gå amokk på piratbukta og "på lovlig vis uten og bryte noen lover og regler" skaffe meg en shitload av gamle spill Takk for tipset! Tenker jeg må finne frem Win 3.11. DOSbox er kongeprogram, i tillegg til SCUMMVM, som lar deg kjøre så godt som alle Lucasarts-adventure og Sierra-spillene uten problemer. Problemet ligger i å finne Monkey island og slikt, for Lucasarts er beinharde på abandonware-sider og truer med søksmål *sånn*, så de fleste aw-sitene har ingen lucasarts-spill liggende til nedlasting, bare linker til steder du kan kjøpe dem lovlig.*Blåse støv av Monkey Island-cden* Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Tard. innehar min fulle respekt. Feiende flott. Mye flottere enn dagens badmintonturnering. Hahahah. Unnskyld, du vet jeg elsker deg. Endret 18. september 2008 av Tard. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 I don't get it. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Enda en glimrende dag... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Enda en glimrende dag... Not really. Jeg har kjeften full av bedøvelse. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Enda en glimrende dag...Not really. Jeg har kjeften full av bedøvelse.Awwwww...pusen min Gikk det bra? Mye ting du måtte gjøre? *trøstepå* Vedkommende jeg pratet med i går kom med enda mere trusler i dag...ikke aner jeg hva jeg skal gjøre...får ringe gammlingen litt senere og høre om han kan dra å få hentet tv'en.... Jeg skjønner så jævlig godt hvorfor jeg dro ifra nordnorge... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, de skulle visst ta tre tenner i dag. Ikke gøy. Er sliten etter å ha gapet i over en time. Nå har jeg fått varme ullsokker, vafler og te av mamma. Huff, sinte pingviner der oppe i nord. Skal passe på deg jeg, vennen. >:3 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er sliten etter å ha gapet i over en time. Jeg stikker på forelesning. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, de skulle visst ta tre tenner i dag. Ikke gøy. Er sliten etter å ha gapet i over en time.Nå har jeg fått varme ullsokker, vafler og te av mamma. Huff, sinte pingviner der oppe i nord. Skal passe på deg jeg, vennen. >:3 Er slitsomt å sitte der anspent og gape ja...kjenner bare hvor sliten jeg var etter jeg fikk tatt fortennene mine, en time og 3 kvarter i stolen :X Sinte? Heller mer totalparanoide idiot-pingviner. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er sliten etter å ha gapet i over en time. Jeg stikker på forelesning. Hi, Candypants. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg