NikkaYoichi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 God dag folkens. Jeg sov lenge i dag, ganske enkelt fordi at jeg må gjøre ting på serveren som jeg ikke kan gjøre når folk er på jobb. Jeg må jobbe seint i kveld. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 God dag folkens. Jeg sov lenge i dag, ganske enkelt fordi at jeg må gjøre ting på serveren som jeg ikke kan gjøre når folk er på jobb. Jeg må jobbe seint i kveld. Du kan vel gjøre det hjemmefra? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Vær glad du har jobb-muligheter du... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Du kan vel gjøre det hjemmefra? Nope. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Du kan vel gjøre det hjemmefra? Nope. Hvorfor ikke? :| Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Fordi vi ligger bak fylkeskommunens brannvegg. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Helvettes forpulte dritsatan#%"#&"#&"#&Faens dritdag. *nikke* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Fordi vi ligger bak fylkeskommunens brannvegg. Fordelen med å jobbe i den private skolesektoren? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Datasmurf: Matte er hat. Neida, matte er elsk. Jeg savner matte ... Har ikke hatt matte siden 02/03. 1MZ eller noe sånt. Husker ikke, men det var lett, og mattelæreren var 30 år, alenemor med dyp utringning og tanga. Motivasjonsboost for oss gutta i alle fall, alle gutta hadde minst 4 i matte ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Fordi vi ligger bak fylkeskommunens brannvegg.Jeg vedder en gulerot og en halv sekk ris på at logmein.com vil fngere alikevel. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Fordi vi ligger bak fylkeskommunens brannvegg. Får vel vpn-tilgang fordet? I det minste ssh-tunnel? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Gah. Hvor kom alt rushet fra? I løpet av de neste ukene skal jeg ha en 15-spors lydoppgave på 7 min, konseptet til et flash-spill og en kortfilm ferdig >< Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg skulle fått båret ut et tungt kjøleskap og en gammel fryser ut av huset og kjørt det til gjenvinning, noen som vet om man kan kjøpe seg ut av det i Stavanger-området? Finnes det noen som tilbyr slike tjenester for oss som ikke vil brekke ryggen selv eller ikke ønsker å belaste venner å kjente med slikt tungt arbeid? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Neida, matte er elsk. Indeed, bare vanskelig noen ganger. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Fordi vi ligger bak fylkeskommunens brannvegg.Jeg vedder en gulerot og en halv sekk ris på at logmein.com vil fngere alikevel. Det ville jeg veddet venstrearmen min på at det gjør. Fordi vi ligger bak fylkeskommunens brannvegg. Får vel vpn-tilgang fordet? I det minste ssh-tunnel? Vel, jeg har spurt om det, men det var ikke aktuelt nei. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Vel, jeg har spurt om det, men det var ikke aktuelt nei. Det er jævlig dårlig av dem da. Ihvertfall om du gjør degselv til eneste i AD som får koble deg til, har et passord som er "uknekkelig", bruker IPSec-tilkobling med 3DES kryptering og SHA Mye som kan gjøres like greit hjemmefra, og det er 10x så avslappende Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Mye som kan gjøres like greit hjemmefra, og det er 10x så avslappende I tilleg til at kommunen/fylket kan spare penger på det, men DET er jo uaktuelt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Mye som kan gjøres like greit hjemmefra, og det er 10x så avslappende I tilleg til at kommunen/fylket kan spare penger på det, men DET er jo uaktuelt. Det kan de da virkelig ikke. Man jobber da ikke gratis selv om man jobber hjemmefra?! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det kan de da virkelig ikke. Man jobber da ikke gratis selv om man jobber hjemmefra?! Plass koster også penger. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg håper Gud finnes, under den forutsetningen at Gud: 1. Er en dame. 2. Drikker alkohol som en annen fyllik. 3. Er bifil. 4. Er transvestitt. 5. Stammer av Indianerne (omvendt blir det vel da men) 6. Bruker dop. 7. Elsker seksuelle eksperimenter. 8. Mener at alle mennesker er like mye verdt. Ikke bare får jeg se trangsynte ateister gråte hele veien hjem, men også rett og slett vise de religiøse at de kanskje burde ha vært litt mer åpen ovenfor visse ting. Jeg hadde godt kunne brent lykkelig, bare jeg hadde fått sett dette scenarioet før jeg ble sendt ned. Endret 17. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg