Datasmurf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tar det over 2 uker på vannvogna? For jeg holdt meg edru i 2 uker, uten så mye som et lite glass vin engang, uten at det hjalp noe, eller må jeg holde meg avholds i en måned eller to (skjer ikke, alt for mye planlagt studentfyll i tida fremover)? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Og nyrene, for den del. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Og å skulke ørtogførti onsdager fremover frister ikke så mye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Men da var det skole. Toodles- Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Og velkommen til meg, og alle dere andre i kafeen. I dag er mrbjoern syk, og han har en finfin fotooppgave han skal jobbe på. Hva gjør resten av kafeen? Hva slags foto-oppgave? Og jeg prøver å komme meg etter kuldesjokket og den plutselige feberen jeg fikk i går, skumle saker. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Har du angst-problemer? (Nei, du trenger ikke å svare visst du ikke vil) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Med sunt kosthold og mye væske så tar det deg fortsatt rundt 40 dager å bli kvitt en alkoholavhengighet. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nå er det fritime, så da får jeg vel kanskje prøve å lese litt til prøve! Hva sier dere til det? Haha! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Vel, til det sier jeg ikke noe. Jeg ler Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hva slags foto-oppgave? Og jeg prøver å komme meg etter kuldesjokket og den plutselige feberen jeg fikk i går, skumle saker. Innlevering med 8-10 bilder, temaet er "Mitt liv" og vi skal ha med et oversiktsbilde, og minst et detaljbilde. Alle bildene skal settes sammen i en collage, som printes ut og henges opp i klasserommet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Aner jeg et lite foster-bilde av mrbjoern? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Angst? Meg? Vel, ja. Generell og sosial, samt panikkangst. "Moro", nei, faen. Jeg tør ikke engang gå til legen for hjelp og hjemmemedisinerer meg på alkohol og nikotin. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Aner jeg et lite foster-bilde av mrbjoern? Vi skal ta alle bildene selv, evt med selvutløser. Men ja. Heller tvilsomt at jeg tar noen bilder av meg selv i fosterstilling nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ja men har du ikke noen bilder fra evt ultralyd? Mye kulere det enn slike barnehage bilder alle kjdelige folk bruker : | Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Eller noe som er kult er vist man tar "barnebilder" av seg selv i voksen utgave. som sitter sandkassa med regndress og lager sandslott, bilde i badekaret med masse skum ol.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ultralyd hadde vært gøy. Men igjen, vi skulle ta bildene selv. xD Men ja. På tide å komme seg bort fra pc-en og begynne å knipse. Også må jeg finne stativet mitt. xD Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hihi. Jeg fikk namnam-frokost i dag Snille Nyhus \o/ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg skulle önske jeg hadde horn m/ost og skinke. Det er den beste frokosten man kan få. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg