Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artigste var snakket om kameraten vår Hitler, og landsfrenden Quisling :wee: .

Hun virket ganske seriøs og, tydeligvis på Tyskland sin side gjennom hele livet.

Latterligste var at vi skulle "kose" oss siste tysktime, så vi fikk se flere bilder av hu i Berlin og alt det fantastiske og medfølgende kommentar til hvert bilde :) .

Lenke til kommentar

Husker matte-lærerinna vår hadde sånn typisk tysk-norsk dialekt (hun var egentlig fra Østerike), og hun hadde den vanen når hun fortalte oss ting å putte krittet på overleppa og se tenkende ut.

Må si vi fikk mang en god latter av den hvite streken under nesa hennes, ikke bare pga Hitler assosiasjoner, men det så jo ut som en annen... kroppslig væske.

Lenke til kommentar
Husker matte-lærerinna vår hadde sånn typisk tysk-norsk dialekt (hun var egentlig fra Østerike), og hun hadde den vanen når hun fortalte oss ting å putte krittet på overleppa og se tenkende ut.

Må si vi fikk mang en god latter av den hvite streken under nesa hennes, ikke bare pga Hitler assosiasjoner, men det så jo ut som en annen... kroppslig væske.

Hehe... Høres ut som en ufattelig dum korttenkt lærer! Haha!

Lenke til kommentar

Ha ha, bare le dere.

Jeg for min del vet jeg har et problem sånn sett og at det sannsynligvis ikke er bra for meg, men om det er det eneste som hjelper, hvorfor ikke ta en liten slurk?

Det være seg Kahlua i kakaoen eller et glass vin ...

Ser ikke noe galt i det i det hele tatt.

Det er jo ikke akkurat som om jeg blir full av det, jeg har vært alkis lenge nok til å trenge rundt en liter tequila/rom for å bli susa.

Vodka har lite eller ingen effekt lenger :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...