Firkantbar Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Hvor stor sjansen var for å treffe riktig kasus? Hehe Edit: Typo Endret 17. september 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Blandt annet ja . Dativ flertall er din venn, slutter alltid på en n! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ja, har fått høre den vi, og! Det ender vel med at det er eneste jeg får rett på på prøva etterpå! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Artigste var snakket om kameraten vår Hitler, og landsfrenden Quisling . Hun virket ganske seriøs og, tydeligvis på Tyskland sin side gjennom hele livet. Latterligste var at vi skulle "kose" oss siste tysktime, så vi fikk se flere bilder av hu i Berlin og alt det fantastiske og medfølgende kommentar til hvert bilde . Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Husker matte-lærerinna vår hadde sånn typisk tysk-norsk dialekt (hun var egentlig fra Østerike), og hun hadde den vanen når hun fortalte oss ting å putte krittet på overleppa og se tenkende ut. Må si vi fikk mang en god latter av den hvite streken under nesa hennes, ikke bare pga Hitler assosiasjoner, men det så jo ut som en annen... kroppslig væske. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Alle tysklærere er så fantastisk glade i landet! Det er helt sykt! Men så fort vi nevner Bussführer eller liknende, så blir ho litt irritert Men det er litt gøy også, da! Haha! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Husker matte-lærerinna vår hadde sånn typisk tysk-norsk dialekt (hun var egentlig fra Østerike), og hun hadde den vanen når hun fortalte oss ting å putte krittet på overleppa og se tenkende ut. Må si vi fikk mang en god latter av den hvite streken under nesa hennes, ikke bare pga Hitler assosiasjoner, men det så jo ut som en annen... kroppslig væske. Hehe... Høres ut som en ufattelig dum korttenkt lærer! Haha! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Når jeg tenker meg om var det fingeren hun hadde presset ned krittet med når hun skrev, hun satte på overleppa. Samme effekten læll. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har bare en ting å si: Haha! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Dæven. Jeg eter frokost hjemme. Ikke skjedd på lenge. Kakao med chili og kahlua og 3 skiver med nugatti. Ikke det sunneste, men satan så godt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Har du vurdert å få litt hjelp med alkoholproblemene dine, smurf? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nei, egentlig ikke. Jeg ser ikke på det som et problem Har ikke drikki før skolen på over ei uke, men i dag har jeg 6 timer lydteori og 2-3 pauser, derfor trenger jeg den ekstra boosten for å holde ut. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Haha, drikker alkohol klokka 9 om morgenen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Har ikke drikki før skolen på over ei uke Nei men da er det jo greit. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Spesielt greit siden han ser på det som en ekstra "boost". Lurer så smått på om vi snakker DENIAL her. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Da kan du jo alltids ta litt mer, siden du har skippa å ikke drukket før skolen på en uke. hehe Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Skal bare ta en tequila mens jeg sitter på jobb BRB BBQ. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Og velkommen til meg, og alle dere andre i kafeen. I dag er mrbjoern syk, og han har en finfin fotooppgave han skal jobbe på. Hva gjør resten av kafeen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ha ha, bare le dere. Jeg for min del vet jeg har et problem sånn sett og at det sannsynligvis ikke er bra for meg, men om det er det eneste som hjelper, hvorfor ikke ta en liten slurk? Det være seg Kahlua i kakaoen eller et glass vin ... Ser ikke noe galt i det i det hele tatt. Det er jo ikke akkurat som om jeg blir full av det, jeg har vært alkis lenge nok til å trenge rundt en liter tequila/rom for å bli susa. Vodka har lite eller ingen effekt lenger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Tja, det pleier jo å funke å SLUTTE, da. Sånn at leveren din får skylt drittet ut av kroppen din og du får effekt av det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg