henbruas Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ikke mobb ironien min, er du snill, kjære Fe. Det gir meg en ekkel følelse av å være dum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Pusur er vel ung, dum og mer? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Pusur er vel ung, dum og mer? Dessverre. Men jeg har da alltids litt selvironi i behold. Endret 16. september 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ungdommer/vaksne er nokons barn, med mindre foreldra er døde. The end Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Men man er fortsatt noens barn, selv om de som har produsert deg er døde? Jeg mener... Man må jo ha noen foreldre, og de foreldrene er de du er sine barn! øøøøøøh... Tror det ble riktig! Hehe! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 barn n1 (norr *barn, besl med bære, eg 'det bårne' el. 'det fødte') 1 avkom i første ledd etter mennesker få, ha b- / hun er for gammel til å få b- / de har tre voksne barn / de var sju b- søsken 2 foster, nyfødt barn gjøre noen med b- / bli, være med b- / føde et velskapt b- 3 menneske i første del av livet, fra fødsel til pubertet kvinner og b- ble reddet først / være glad i b- / glede seg som et b- / av b- og fulle folk får en høre sannheten / like b- leker best / kjært b- har mange navn / brent b- skyr ilden / hun er bare b-et / person som er yngre enn en bestemt, ofte juridisk fastsatt alder filmen er forbudt for b- / umoden, barnslig person han er og blir et stort b- 4 person som står i et underordnet lydighets- el. tillitsforhold til noe(n) Guds b- / verdens b- / være b- av sin tid produkt av sin tid / Israels b- jødene / sokneb- medlem av menighet 5 i sms: helleb-, lakseb- liten hellefisk, laksefisk Jeg brukte det da som #3. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Du er så flink, du, Eplefe! Du kan virkelig det med å lage informative og nyttige tråder (les: Infotråd rundt seksuelle begreper Kudos! Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Busted? Nai... Nå ere off to bed for min del! Begynner å bli litt for mange typos her! Sååå: Nightie Night Sleep tight! Don't let the bed-bugs bite! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 We snakes. Gnighty hagengutten. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nei, faen, trøtt, seng, opp klokka 06.30, deppings .. Gnatt da folkens. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nå blir det Macgyver etterfulgt av Prison Break. Deretter venter senga på meg. (: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Trøtt som et helvete, matte fra 8 til halv 4 og prøve klokka 2. Livet er vidunderlig! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Matteonsdag for meg og . Forskjellen er at jeg liker det. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 DU er en tulling Hehe! Jeg har tysk-prøve i siste! *Grøss* Gudene vet hvordan det vil gå! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Så var man på jobb. ^^ Selv om jeg ønsker meg en time søvn... eller fem hadde vært greit. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Selv om jeg ønsker meg en time søvn... eller fem hadde vært greit. I'd drink to that! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Syke faen o.o Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 DU er en tulling Hehe! Jeg har tysk-prøve i siste! *Grøss* Gudene vet hvordan det vil gå! Åh gud som vi savner tysk... Læreren mente at tysk var som matematikk, vi konkluderte med at det var sannsynlighetsberegning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg