Catkin Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Han er hos meg. I dyrehagen på Vinterbro. Jeg sitter og loker i fototimen. Blah > Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Han er hos meg. I dyrehagen på Vinterbro. Jeg sitter og loker i fototimen. Blah > Dyrehagen var vel ordet ja Men jeg er glad i dyr (og deg ) så det gjør meg ingenting. Hadde de sperret fjesbok hos deg? oO Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg vet at jeg ikke burde le av slike tråder, men jeg klarer bare ikke å la være: Tihi Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Aha, ja, stemmer det. Gratulerer. *føle seg dum som ikke visste det før nå* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Bare 2 timer med spansk nå, så er det hjem og hvile med lekser, oppgaver og alt mulig annet -.- Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Da var man hjemme atter en gang. Pokkers mange fremföringer i vente. Huff. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Learning is fun, cuz knowledge is power! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvorfor skal du føle deg dum? oO Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skole er bare oppskrytt Oh wait for å være helt ærlig så syns jeg faktisk at skole er oppskrytt. Why? Vel, fordi de fleste går gjennom fag de ikke trenger og har null nytte av helt fram til høyskole. Oh wait, det er masse worthless shit der og Jeg kan trygt si at 60% av det jeg har i hodet fra hele skolegangen min kan jeg like gjerne kaste ut og glemme og erstatte med ting som er relevant for min eksistens og min egen nytte i samfunnet. Noen liker å ha Ibsen og annet shit i huet bare for å kunne si "ah, han ja" i visse få situasjoner. Why bother? Skolen pr dags dato i de fleste land er altfor "generic" for barn å bli faktisk stimulert og dra nytte av undervisningen. Always bind har skjønt det, ikke alle er like foran som bak. På tide å skjønne at ikke alle barn er like heller. Generic undervisning feiler, uansett hvor mange skolereform du foretar. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Learning is fun, cuz knowledge is power! Men, relevant: Skolegangen handler ikke bare om å lære seg det lille du trenger for å klare seg; det handler om utvikling. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det er definitivt mye man lärer i skolen som man ikke har så mye nytte av. Det går rett og slett gjennom det ene öret og kommer ut det andre. Men det bidrar jo, iallfall til en viss grad, til å skape dannede mennesker. Uansett er det jo samfunnet/politikere som bestemmer hva vi skal läre. Helst noe som gjör det aktuelle samfunnet/landet konkurransedyktig og funksjonelt. Det finnes jo argumenter for og mot, som med stort sett alle ting. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skolegangen handler ikke bare om å lære seg det lille du trenger for å klare seg; det handler om utvikling. Mulig, men jeg kan si at jeg har utvikla meg mye mer av TV og sosialisering med folk enn det jeg utvikla meg fra skole generelt. Fag som har vært interessante for meg gjennom hele min skolegang fram til nå har vært: Fysikk, kjemi, biologi, Samfunnsfag(selvom lærern var ikke åpen for en debatt i det hele tatt), engelsk, C++, Java og openGL. Resten kunne like så godt bli erstattet av noe "påfyll" av disse fagene eller fagområdene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg tror jeg har til gode å finne noe av nyere historie jeg har bruk for. Eldre historie er i det minste interessant, men etter 1850 ble alt kjedelig. Nei, da tar jeg heller mer matte ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 for å være helt ærlig så syns jeg faktisk at skole er oppskrytt.Why? Vel, fordi de fleste går gjennom fag de ikke trenger og har null nytte av helt fram til høyskole. Oh wait, det er masse worthless shit der og Jeg kan trygt si at 60% av det jeg har i hodet fra hele skolegangen min kan jeg like gjerne kaste ut og glemme og erstatte med ting som er relevant for min eksistens og min egen nytte i samfunnet. Noen liker å ha Ibsen og annet shit i huet bare for å kunne si "ah, han ja" i visse få situasjoner. Why bother? Skolen pr dags dato i de fleste land er altfor "generic" for barn å bli faktisk stimulert og dra nytte av undervisningen. Always bind har skjønt det, ikke alle er like foran som bak. På tide å skjønne at ikke alle barn er like heller. Generic undervisning feiler, uansett hvor mange skolereform du foretar. I hear you mann..er glad jeg har utsatt min til jeg fikk noen flere år på denne planeten og fikk gjort meg noen livserfaringer rett og slett. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skolegangen handler ikke bare om å lære seg det lille du trenger for å klare seg; det handler om utvikling. Fag som har vært interessante for meg gjennom hele min skolegang fram til nå har vært: Fysikk, kjemi, biologi, Samfunnsfag(selvom lærern var ikke åpen for en debatt i det hele tatt), engelsk, C++, Java og openGL. Resten kunne like så godt bli erstattet av noe "påfyll" av disse fagene eller fagområdene. Vet ikke om jeg forstår hvordan du skulle klart å programmere uten å ha lært matte. Matte har lagt grunnlaget for at du i det heletatt har vært i stand til å lære deg å programmere skulle jeg tro. Logikken du har i hodet ditt har ikke kommet av seg selv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Obama: "We can't have a situation in which the corporate duopoly dictates the future of the internet and that's why I'm supporting what is called net neutrality." http://obama.senate.gov/podcast/060608-network_neutral/ McCain: "“When you control the pipe you should be able to get profit from your investment.” http://d5.allthingsd.com/20070529/d5-mccain/ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skolegangen handler ikke bare om å lære seg det lille du trenger for å klare seg; det handler om utvikling. Fag som har vært interessante for meg gjennom hele min skolegang fram til nå har vært: Fysikk, kjemi, biologi, Samfunnsfag(selvom lærern var ikke åpen for en debatt i det hele tatt), engelsk, C++, Java og openGL. Resten kunne like så godt bli erstattet av noe "påfyll" av disse fagene eller fagområdene. Vet ikke om jeg forstår hvordan du skulle klart å programmere uten å ha lært matte. Matte har lagt grunnlaget for at du i det heletatt har vært i stand til å lære deg å programmere skulle jeg tro. Logikken du har i hodet ditt har ikke kommet av seg selv. har jeg sagt at matte er bad? Jeg har bare "glemt" å nevne det. Jeg er ikke stor fan av matte, men jeg får bruk for det hver dag, selvom "enhetssirkelen" ikke er så hyppig brukt, hvis du skjønner hva jeg mener. Men ja, matte er nyttig, uansett hvordan du snur og vrir på det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Vet ikke om jeg forstår hvordan du skulle klart å programmere uten å ha lært matte. Matte har lagt grunnlaget for at du i det heletatt har vært i stand til å lære deg å programmere skulle jeg tro. Logikken du har i hodet ditt har ikke kommet av seg selv. Fysikk óg. Jeg hadde dødd i fysikktimene om jeg ikke kunne matte edit: Matte er finfint. Endret 16. september 2008 av basskuk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 http://news.yahoo.com/s/ap/20080915/ap_on_...vBdhzCvs4es0NUE =((((((((( Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 http://news.yahoo.com/s/ap/20080915/ap_on_...vBdhzCvs4es0NUE =((((((((( Velkommen etter.. Synd lell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg