b-real Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Her sitter hele klassen og sier de skal dra til Sortland... Opptatt idag b-real? ^^Nei jeg har intet på programmet men jeg er ikke på sortland lengre... ICH HABST MOVED. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Her sitter hele klassen og sier de skal dra til Sortland... Opptatt idag b-real? ^^Nei jeg har intet på programmet men jeg er ikke på sortland lengre... ICH HABST MOVED. Tuillkuk. Rett og slett. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Geflötted?! *flire* (Tysklæreren min hadde nok snudd seg i grava.) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tuillkuk. Rett og slett. Nei nei...mest fornuftige jeg noen gang har gjort egentlig. Geflötted?! *flire* (Tysklæreren min hadde nok snudd seg i grava.)Min hadde slått i kateteret med handa som gifteringen satte på og truet oss. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det heter bewogt eller noe slikt tror jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Edit: Noen som har den siste boka til Stieg Larsson?Jeg skulle gjerne ha lest fortsettelsen Haha... Ja det er litt av en cliffhanger. Har nok boka, mne den skal jeg ikke skille meg fra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Edit: Noen som har den siste boka til Stieg Larsson?Jeg skulle gjerne ha lest fortsettelsen Haha... Ja det er litt av en cliffhanger. Har nok boka, mne den skal jeg ikke skille meg fra.LITT? Fy faen så sint jeg var da jeg la ifra meg boka, var da faen også en måte å avslutte ei bok på Tenkte jeg skulle stille meg på ventelista på biblioteket i Ski men kom aldri så langt, ble så mye styr den dagen, men lånekort har en iallefall fått skaffet seg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hadde heldigvis alle tre når jeg begynte å lese på de jeg da. De to siste bøkene gikk unna på under to døgn. Klarte ikke legge de fra meg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hihi. Mamma blei også sint, men hu kjøpte alle tre samtidig, så hu var ikke sint så lenge Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Internet love machine! Hei alle! :rainbow: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Yeah,de gikk rimelig ned på høykant her også. Jaja, får bruke tha intrawebz og se om jeg ikke finner noe. Så føler jeg meg rimelig fortapt også...jeg har ikke musikken min her, ikke har jeg ipoden min heller..vil ta ÅR å skaffe hele mp3-samlingen en gang til. *lytte på last.fm en så lenge* Velferd for alle. Endret 16. september 2008 av b-real Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Internet love machine! Relevant: Disse to t-skjortene og denne genseren kom nettopp i posten! Og disse to er på vei! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Awesome! Er du ikke på skolen? Ursäkta? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Dude! Dragvoll! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 And? Er lov å studere fordetom. Ach, men hvem er jeg til å dømme. Jeg er ikke på skolen selv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skole er bare oppskrytt Oh wait Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Dere må ei deres studier abandonere, når man først har begynt, så bør man studere! Det vitt og den kunnskap dere selv tilegner utgjør deler av personaen dere fortegner. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ibsen? Dere har å studere og studere godt, husk at jeg er med på å betale for at dere skal kunne studere. Slappiser. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nei, meg selv. Im-pro-vising. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tuillkuk. Rett og slett. Nei nei...mest fornuftige jeg noen gang har gjort egentlig. Joho! Da ble plutselig sortland turen helt meningsløs. Hvor er du nå da? Oslo elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg