Programvare Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nei, ikke man. DU. Du hater meg virkelig du. *hostbitchhost* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Eplefe hater meg også, hun kaller meg tøs hele tiden Ingenting å ta seg nær av dog. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Du hater meg virkelig du. *hostbitchhost* Naww, that reall hurts my feelings. :( Ærlig talt: Jeg tar meg ikke bryet med å hate NOEN jeg ikke har møtt in persona. Men angående mine positive følelser rundt din person? Canis meus id comedit. Eplefe hater meg også, hun kaller meg tøs hele tiden Ingenting å ta seg nær av dog. Pfft. Du vet at jeg er glad i deg, tøsa. <3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Påstår du ja. Bare vent, den dagen jeg slutter å være kul og tutally awesome så hater du meg også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg savner Hover! fra Win95. Lurer på om jeg finner det igjen. Samt de gamle Office-CDene. Husker det lå noen kule spill gjemt i Word og Excel i hine hårde dager. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg savner Cyberia fra Win95/98 dagene. Det var skikkelig kult husker jeg. Jeg savner også Tex Murphy. *sutre* Haha, best dad in the world. http://kris-wilson.deviantart.com/art/Playing-Catch-13747403 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Ærlig talt: Jeg tar meg ikke bryet med å hate NOEN jeg ikke har møtt in persona. Men angående mine positive følelser rundt din person? Canis meus id comedit. Ut does non planto ullus voluntas. Gidd latin, lizm. Endret 16. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Whoooaaaaahhh, skulle laste inn noe i word dokument, så mens læreren satt ved siden av meg ... kom jeg inn på bilde galleriet mitt... der mine "private" bilder ligger. :O! Tror ikke hun så noe da... Tror jeg lagrer bildene en annen plass jeg. :!: Endret 16. september 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skarstard: When in Rome, etc. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Pokkers hunder altså, våknet til et helt bombet hus...en av de hadde gått rimelig rampage på ei pute så det var bommull over ALT! Tror jeg skal finne fram såpevann og ei tue og vaske gulvet også...gammelt tiss-gulv har jeg ikke helt lyst til å trø på 24/7. Så må jeg iløpet av dagen snekkre sammen en CV også *sukk* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Skarstard: When in Rome, etc. Si fueris Rōmae, Rōmānō vīvitō mōre; si fueris alibī, vīvitō sicut ibi, altså? For i så fall bør du skrive på norsk. Endret 16. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg føler meg utenfor når dere skriver på latinsk, så jeg smeller på litt vakker trønder-engelsk! Venn jør innj Trøndelag, ju hæff tu trai d sådd æn den putt ån såm threeshu æn væst! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg føler meg utenfor når dere skriver på latinsk Fixed. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tror jeg må få fornyet Zyrtech resepten min også, er vist ikke helt imun imot disse loddne dyrene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg føler meg utenfor når dere skriver på latinsk Fixed. Sorry for at jeg ikke kan sånn derre fancy schmancy urgamle språk-ting da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Intet å bry seg om, de prøver bare å være superior Edit: Noen som har den siste boka til Stieg Larsson? Jeg skulle gjerne ha lest fortsettelsen Endret 16. september 2008 av b-real Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 "De", faktisk. Jeg prøvde bare å være morsom og si "hunden min spiste det", jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg ble full og gikk glipp av hele greia *synge for seg selv* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Her sitter hele klassen og sier de skal dra til Sortland... Opptatt idag b-real? ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Her sitter hele klassen og sier de skal dra til Sortland... Opptatt idag b-real? ^^Neppe, men han er ikke på Sortland heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg