Sidious Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Heldig mange av dere er da, men så hadde jo jeg fri i dag, så jeg kan vel ikke klage. Må dog på skolen på fredagskvelden og på lördagsmorgenen. :/ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Skarstad: Hva studerer du eksakt? Da intrikasis of da english langvidge. And, ju no, stuff. Endret 15. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Mtp på at jeg jobber nattskift, skal jeg legge meg i 8-9 tida imorra, og stå opp i 15-16 tida tipper jeg.Og så trosse fobien din og komme på msn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Skarstad: Hva studerer du eksakt? Da intrikasis of da english langvidge. And, ju no, stuff. My master Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Engelsk. Jaggu. Tenkt å bli engelsklärer eller tar du det som det kommer? Selv studerer jeg pedagogikk. Kommer nok til å ta opp engelsk også, som "minor". Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 sover gjennomsnittlig 4-5 timer uansett hva jeg skal...av og til mindre søvn også. +1 Unntaket er når jeg er hos kjæresten/han er hos meg. Er litt slitsomt når man jobber og trøtthet gjør at angsten blir verre, men utenom det så får man jævlig mye ut av dagen da. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 PepsiCo: Shit. Fire timer med sövn altså? Hvordan klarer du det? Hva jobber du som, om jeg tör spörre? Jobber med IT. Er veldig våken om morgenen også faktisk, fordi om jeg super i meg mangder med kaffe likevel Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 PepsiCo: Jaja - så lenge det funker for deg. Why change a winning formula? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Engelsk. Jaggu. Tenkt å bli engelsklärer eller tar du det som det kommer? Selv studerer jeg pedagogikk. Kommer nok til å ta opp engelsk også, som "minor". Det er ikke planen, men muligheten til å bli engelsklærer er fin å ha i bakhånd. Helst vil jeg skrive. Oversetting, journalistikk, hva som helst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Nei satan! Er Richard Wright død? :O :/ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Engelsk. Jaggu. Tenkt å bli engelsklärer eller tar du det som det kommer? Selv studerer jeg pedagogikk. Kommer nok til å ta opp engelsk også, som "minor". Det er ikke planen, men muligheten til å bli engelsklærer er fin å ha i bakhånd. Helst vil jeg skrive. Oversetting, journalistikk, hva som helst. Interessant. Tenkte selv på journalistikk, men jobbmarkedet er litt bob-bob. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvem er det?Spilla i Pink Floyd. Og ja, Smurf, han er død. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Interessant. Tenkte selv på journalistikk, men jobbmarkedet er litt bob-bob. Jepp. Kanskje jeg ender opp med å skrive her dagen lang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 *gråte* Men, men, men ... Hvorfor skal alle de gode dø? :/ Hvorfor kunne de ikke ta den andre RW? Heller Roger enn Richard ... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Interessant. Tenkte selv på journalistikk, men jobbmarkedet er litt bob-bob. Jepp. Kanskje jeg ender opp med å skrive her dagen lang. Det er vel akkurat det du driver med nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Faen så herlig Ylvis møter veggen er :!: Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvem er det?Spilla i Pink Floyd. Og ja, Smurf, han er død. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvem er det?Spilla i Pink Floyd. Og ja, Smurf, han er død. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI Im afraid so. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 or not.. Ok, nå er det TOTALT du som bør bli bannet her. Bend over and call me dady. Damn...afton mr.leftfield. lenge siden hai2you. Ja, har vært lenge siden. Myyyyyyyeeee som har skjedd siden sist, så jeg har hatt henda fulle. Og det er hvertfall mer som skal skje fremover. Siste året igjen av bachelor.....det er stress, det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg