Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei, med tidenes hodepine tar denne mannen fri fra det som kalles våken tilstand!

Ikke gå bananas av glede nå da folkens..selv om the green guy endelig peller seg ut av kafeen deres! :)

Natta, forlovede nr.5. :love:

Nite-nite :-)

Kibs: Hvilke krav stiller du til dine forlovede? Og hva er opptakskravene til din sannsynligvis morbide prøve?

Hvem er det som sier at JEG må igjennom opptakskrav her? De andre pinglene skal få prøve seg, men jeg trenger selvfølgelig ikke slikt - det er nok å se på meg, så ser man at jeg er mann nok!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem er det som sier at JEG må igjennom opptakskrav her? De andre pinglene skal få prøve seg, men jeg trenger selvfølgelig ikke slikt - det er nok å se på meg, så ser man at jeg er mann nok!

Ja.. :ermm: Så lenge det varer så..

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Tja, 0,87K Skikkelig heit mao.

Væh! *finne fram noen kniver*

Og hvordan ser man det? På damen i avataren din? :hmm:

Lenke til kommentar
Hva gjør man når man ikke får sove?

Jo, man koker en kopp kakao, drysser i litt chili, en dæsj Kahlua, topper med krem og tar og spretter litt sjokoladepudding og vaniljesaus mens man slapper av med King Crimsons Epitaph :love:

Kahlua. :love: Nå fikk jeg lyst på White Russian.

Lenke til kommentar
Tja, 0,87K Skikkelig heit mao.

Væh! *finne fram noen kniver*

Og hvordan ser man det? På damen i avataren din? :hmm:

Get to know the real me etc....;)

Nei, det var den senga som ropte.

*poff*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...