Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ble det en moralsk seier idag Espen?

Fikk gå på dagen selvfølgelig, men klarte ikke og få han til og gi meg sparken da... Han undersøkte noen regler og lignende, og fant ut at han faktisk ikke kunne gjøre det eller no sånn... Men fortalte ivartfall akuratt hva jeg mente om salgsteknikkene de brukte og slikt, og så han ble sånn smått nervøs ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NikkaY: Greit. Men hvorfor jobba du ulönnet? :)

 

Fordi at arbeidsmarkedet diskriminerer nyutdannede med gode karakterer antar jeg. Jeg fikk ikke jobb og fant ut at jeg ikke orka å gå rundt å slenge. Derfor fant jeg ut at jeg skulle skaffe meg litt erfaring og jobbe med IT samtidig som at jeg var på jakt etter jobb. NAV nektet meg praksisplass, så derfor tok jeg praksisplassen uten å si en dritt til NAV. Jeg fikk erfaring, gode papirer å vise frem på jobbsøking og ikke minst bevis på at jeg har initiativ og egentlig driter i lønn bare jeg trives med jobben min.

 

Yay, flere skyttere! Det liker vi :D

Hold deg til .22 inntil videre, ihvertfall til mengdetrening. Det har du igjen for i lengden.

 

Ja, jeg regner med at jeg tjener på å trene med .22, men det var litt morsommere å skyte med de kraftigere våpnene. :) Jeg vet ikke om jeg kommer til å satse på skyting da, men jeg synes det er moro å skyte, men er for svak i armene til å klare å holde våpnene dønn rolig. Det vil si, jeg sjelver når jeg sikter.

Lenke til kommentar
Ja, jeg regner med at jeg tjener på å trene med .22, men det var litt morsommere å skyte med de kraftigere våpnene. :) Jeg vet ikke om jeg kommer til å satse på skyting da, men jeg synes det er moro å skyte, men er for svak i armene til å klare å holde våpnene dønn rolig. Det vil si, jeg sjelver når jeg sikter.

 

Skjelver gjør de fleste. Bare du har bra avtrekk, så gjør ikke det så mye. Fullt mulig å skyte blink selv om løpet ikke står helt stille.

Lenke til kommentar

Joda, jeg har mye å jobbe med på avtrekket, men jeg trodde jeg hadde ganske ok avtrekk, ganske enkelt fordi jeg har skutt mye med luftvåpen tidligere og faktisk skyter ganske bra. Jeg vil tro at jeg tjener mye på å kjøpe et eget våpen når jeg endelig får tilatelse til det da, slik at jeg kan justere sikte og slikt til å passe meg. Jeg merket godt at jeg måtte legge an siktepunkt på lånevåpnene og at alle var forskjellige. :p Uansett så var det en deilig følelse å skyte med pistol, en flott måte å bli kvitt stress på. Rekreasjon til tusen, det er sikkert. Dessuten så var banemestrene kjempehyggelige. Gleder meg til å dra nedover for å skyte mer i kveld.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...