Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
*Skjelver*

Du er nok ikke den enste idag, 13 grader i klasserom'et vårt idag

Er det ikke lov å gå hjem når det er under 14 grader i klasserommet?

Lenke til kommentar

Jeg hadde min første kveld på skytebanen i går. Det var moro. Det ble skutt med .38, .22 og 9mm. Jeg kan ikke si annet enn at .38 var det morsomste. .22 var lettest å treffe med riktig nok. Uansett så føler jeg at jeg er bitt av basillen. :)

Nå skal man snart installere WDS, pluss at man skal prøve å lage en skisse slik at man får gjennomslag for å handle en server til. Må vel forklare hvorfor en server er litt i minste laget til å kjøre alle tjenestene for ~400 brukere.

Lenke til kommentar

Dersom det er så og så kaldt i klasserommet har lærere plikt på seg til å finne ett alternativt sted å undervise, med akseptabel temperatur. Elevene har ikke lov å gå hjem sånn helt uten videre. Dersom lærere nekter å finne ett alternativt undervisningsted, kan man sende tillitsvalgt til rektor/annen person høyt på strå.

Lenke til kommentar
Jeg hadde min første kveld på skytebanen i går. Det var moro. Det ble skutt med .38, .22 og 9mm. Jeg kan ikke si annet enn at .38 var det morsomste. .22 var lettest å treffe med riktig nok. Uansett så føler jeg at jeg er bitt av basillen. :)

Yay, flere skyttere! Det liker vi :D

Hold deg til .22 inntil videre, ihvertfall til mengdetrening. Det har du igjen for i lengden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...