Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei ikke brukermoderator. Bare spesielle mods som ikke "får" modstatus uten å jobbe i systemet. Og da har de selvsagt noen andre oppgaver og.

Akkurat som at man ikke kan bli GM i world of warcraft uten å fysisk jobbe on-site i blizzard-huset.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Såå hvor blir det av synginga Eplefe? :(
Sendte klipp til Pusur, bare. :p

Jeg vil óg ha!

Da var det slutt mellom meg å dama. 2 og et halvt år! Hun har vist finnet seg en eller annen six-pack dude.

Faen, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vi hadde det drit bra sammen liksom.

Been there, survived that. Bortsett fra at vi var samboere i 4 år. Jeg visste heller ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, men tro meg - du kommer over det. Skiten er at det tar tid og at du føler deg som søppel en periode. Vel, det gjorde i alle fall jeg. Lykke til skal du ha. *hugs*

Lenke til kommentar

Ha ha, too true :p

Glem ikke oppbretta dongeribukse, duskemokasiner og rød skjorte med bernaiseflekker her og her :p

Men woohoo, endelig ble Facebook nyttig.

Vel, i alle fall da jeg klarte å oppspore profilen til forum-jenter bare ved hjelp av bilder de poster i RPP som også er å finne på Facebook :p

edit: Ugh, skremmende når jenter på enogtjue ser ut som de er godt over tredve :|

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...