Bytex Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Nei ikke brukermoderator. Bare spesielle mods som ikke "får" modstatus uten å jobbe i systemet. Og da har de selvsagt noen andre oppgaver og. Akkurat som at man ikke kan bli GM i world of warcraft uten å fysisk jobbe on-site i blizzard-huset. Endret 14. september 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Moderatorer får ikke lønn med mindre de jobber i Ebba media eller hva det heter. Og da jobber de stort sett med helt andre ting enn det moddisene våre gjør. Men lurer på om ikke de fleste moderatorne har fått egne titler, nå. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Såå hvor blir det av synginga Eplefe? Sendte klipp til Pusur, bare. Jeg vil óg ha! Da var det slutt mellom meg å dama. 2 og et halvt år! Hun har vist finnet seg en eller annen six-pack dude. Faen, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vi hadde det drit bra sammen liksom. Been there, survived that. Bortsett fra at vi var samboere i 4 år. Jeg visste heller ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, men tro meg - du kommer over det. Skiten er at det tar tid og at du føler deg som søppel en periode. Vel, det gjorde i alle fall jeg. Lykke til skal du ha. *hugs* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ja, er nok ikke en egen jobbstilling som administrator på hw.no. Norges mest lettjente penger det isåfall Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Dere sitter her å prater midt på natten altså... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Personlig så ligger jeg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Unger! T-skjortene mine er her! Og dinosaurgenseren! Jeg er nå offisielt den best kledde duden i Trondheim. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg er nå offisielt den best kledde duden i Trondheim. Skal vel kanskje ikke så veldig mye til? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 er nasjonalplagget der oppe, så.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Ha ha, too true Glem ikke oppbretta dongeribukse, duskemokasiner og rød skjorte med bernaiseflekker her og her Men woohoo, endelig ble Facebook nyttig. Vel, i alle fall da jeg klarte å oppspore profilen til forum-jenter bare ved hjelp av bilder de poster i RPP som også er å finne på Facebook edit: Ugh, skremmende når jenter på enogtjue ser ut som de er godt over tredve :| Endret 15. september 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Brrrr.. Iskaldt. *skjelve* Lenke til kommentar
Benor Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 God morgen, god morgen alle sammen! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Brrrr.. Iskaldt. *skjelve* Agreed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Guud mornings! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Er det ikke typisk at når man har holdt seg hjemme 2dager fra jobb pga utbrenthet (har flyttet fra gamle "hybelen" til Perminalen) men når man skal på jobb på Mandag føler man seg enda verre enn de 2dagene jeg var hjemme? Djeez. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg kjeder meg sitter på skolen og har Kjemi/Prosess nå.. Er bare noen kjedelige lab-oppgaver å gjøre, og jeg orker ikke å stikke inn på lab-rommet Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 *Skjelver* Pokker så kaldt det skulle väre i dag. Vinteren närmer seg med stormskritt. Humöret er so-so. Mest av alt har jeg lyst til å holde meg hjemme i noen uker uten noe å gjöre. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 *Skjelver* Du er nok ikke den enste idag, 13 grader i klasserom'et vårt idag Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kaldt ja. Og jeg er syk Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 5 min pause i naturfagtimen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg