Espen pai Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Espen: Kommer selvfølgelig an på. Forskjell på Netcom og KK Jeg er mest skremt jeg... Satser bare på og få lov til og gå på dagen jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du får nok det ja,evt ikke møte opp så får du sparken tilslutt. Du kan jo bli kassadame da. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du får nok det ja,evt ikke møte opp så får du sparken tilslutt.Du kan jo bli kassadame da. Får jeg ikke lov til og gå, så tipser jeg hovedkontoret om hvordan de faktisk driver på, så sitter de uten jobb hele gjengen : D Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Fack, presterte å ta samtlige bilder fra en barnebursdag i dag på iso 800. Jeg føler meg som en ukompetent idiot. Jeg trenger vel ikke nevne at alle bildene er fulle av støy og ser generelt sett ganske bedritne ut da kameraet er av billigste sort og ikke takler høy iso overhodet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Justice for all. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Justice for all. Planen for i morgen er og presse sjefen til og la meg gå på dagen, rett og slett... Hvor langt jeg må gå, er igrunnen opp til han. Men ut skal jeg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Justice for all. Planen for i morgen er og presse sjefen til og la meg gå på dagen, rett og slett... Hvor langt jeg må gå, er igrunnen opp til han. Men ut skal jeg! Få HAN til å sparke DEG! Da er det mye kortere tid før du har rett på dagpenger eller hva det nå heter enn hvis du sier opp selv. Endret 14. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Noooo , laptopskjermen min den kobler seg pinadø ut , kommer plutselig bare fargestriper. å når jeg toutcher på festene , skifter den farge eller det kommer flere striper Faen faaaen! har ikke råd til dette NÅ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Få HAN til å sparke DEG! Da er det mye kortere tid før du har rett på dagpenger eller hva det nå heter enn hvis du sier opp selv. Bare gå inn og si at jeg vil ha sparken? "Du! Jeg vil ha sparken i dag, har undersøkt litt av prisene dere i dag driver og jobber med, og det dere driver med rett og slett svindel, så om ikke du sparker meg i dag, så melder jeg fra videre opp i systemet" Noe slikt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Enten det eller vær en elendig arbeider. Opplys til alle kundene om hvordan de blir lurt osv. Tro meg ,da vil han ha deg vekk. Og det fine er at da kanskje han må betale deg ut oppsigelsestiden uten at du trenger å jobbe. Vet en som tok den varianten en gang. Du får ikke gode refereranser på dne måten da, men skitt la gå. Kan være verd det. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Får kun provisjon, så det og være på jobb uten og arbeide er ikke en mulighet for og si det slik... Men hadde vært morsomt da ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tror ikke jeg ville klart å være så drittsekk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 KUN provisjon ja. Slike selskaper pøeier å være litt lyssky. Håper du kommer deg ut av det uten at noen vil bårke noe. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Noooo , laptopskjermen min den kobler seg pinadø ut , kommer plutselig bare fargestriper. å når jeg toutcher på festene , skifter den farge eller det kommer flere striper Faen faaaen! har ikke råd til dette NÅ Jeg hadde liknende symptomer med overopphetet GPU på min Fujitsu Siemens laptop. Endret 14. september 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Tror ikke jeg ville klart å være så drittsekk. Så lenge de er villige til og gjøre hva som helst nærmest for og få penger selv, så kan vel jeg gjøre det samme? Endret 14. september 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Noooo , laptopskjermen min den kobler seg pinadø ut , kommer plutselig bare fargestriper. å når jeg toutcher på festene , skifter den farge eller det kommer flere striper Faen faaaen! har ikke råd til dette NÅ Jeg hadde liknende symptomer med overopphetet GPU på min Fujitsu Siemens laptop. Faktisk det merket jeg har. hvem er din insider ? Maskinen har en tendens til å bli Jæ... varm under ( spesielt under rammen , og ene HD blir faktisk sviende varm Samtidlig har Opera Widgets kjørt konstant hele helga. takk for at du setter sammen de løse trådene for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Greit at Dotten får lønn,men får alle moderatorer lønn? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kun de som er fast ansatte i HW-nettverket. De har nok andre oppgaver utenom å admine forumet her. Husk, diskusjon.no er bare en av en drøss søstersider som driver artikler om kameraer, prisguide, alt mulig rart. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 å ? er det lønn å få som mod? thats news for me Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Håper et par dårlige mod ikke får lønn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg