Bytex Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du må få prioriteringene dine riktig..ikke bensin, ikke snus, mat og husleie først. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Mmm-hmmm. Brødskive med brunost. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Haha den er rimelig kjiip. hvordan skal du takle det? har du mat Du må få prioriteringene dine riktig..ikke bensin, ikke snus, mat og husleie først. Veeeeeeel, når man bor hjemme, trenger man ikke tenke på slikt. Takk gud for det! Det er snusen som svir mest. Og regninger å annet bullshit som tømmer kontoen min på onsdag. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Im so broke, i cant even afford to pay attetion! Og det er faen ikke kødd engang, bensinnåla står helt i bunn, og den rører seg ikke en nanomillimeter når jeg starter bilen. Og jeg har ikke snus, ikke en liten pitteliten kosepris engang. Og jeg får ikke penger før på onsdag. Dette blir intresant Mennesket kan leve tre uker uten mat, men bare tre dager uten vann. Drikk derfor mye vann og lån et par kopper ris av en kompis, så klarer du deg fint frem til onsdag. Ingen snus og spasering fremfor fresing med bil gjør bare godt for helsa. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Wee! Skal si opp jobben igjen i morgen, fant ut at det de driver med der er regelsrett svindel Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Veeeeeeel, når man bor hjemme, trenger man ikke tenke på slikt. Takk gud for det! Det er snusen som svir mest. Og regninger å annet bullshit som tømmer kontoen min på onsdag.Psjhh, med slik en luksus har du ingen grunn for empati. Å klage på mangel av snus er som å klage på at at buksa begynner å bli kald etter man har pisset på seg for å holde seg varm. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Du må få prioriteringene dine riktig..ikke bensin, ikke snus, mat og husleie først. Hva slags prioritering er det? Uten bensin kan jeg ikke jobbe, og uten snus fungerer jeg ikke. Mat er lett å stjele, og bo kan man gjøre i bilen. Endret 14. september 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Wee! Skal si opp jobben igjen i morgen, fant ut at det de driver med der er regelsrett svindel Å? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Å? Alt av priser og lignende jeg har fått oppgitt under opplæring, er feil, og velig villedende, vil ikke komme med noen konkrete eksempler her og nå, men det er ikke helt rett for og si det slik... Personlig kunne jeg godt ha solgt med de prisene som faktisk er og slik, og klart meg bra med det, men vil ikke jobbe i en bedrift der 95% av salgene er på grensa eller er svindel... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 så jeg nettop reklame for smurfehits på tven? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 så jeg nettop reklame for smurfehits på tven? Nei, Smurfeparty. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Prøvde å advare deg Espen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Prøvde å advare deg Espen. Jeg vet det Men skulle ikke tro at det var så gjennomsyret med svindel da... Greit nok og ungå sanheten, men og faktisk lyve kundene opp i trynet er noe helt annet enn hva jeg hadde forventet for og si det slik... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Scum of the earth,rett og slett. Telefonselgere har lignenes *moral* Og jeg har jobbet i begge yrker. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Huff, skam på deg! Fant ut, av merkelige (nooot) grunner, at det ikke funka å sove. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Scum of the earth,rett og slett. Telefonselgere har lignenes *moral* Og jeg har jobbet i begge yrker. Har jobbet som telefonselger selv, men det kommer veldig ann på bedriften igrunnen... Når jeg var telefonselger, så fikk vi kjeft og advarsler om du ikke holdt deg på matta, mens her så blir du oppfordret til og lyve om priser for og få kundene til og skrive under... Har også fått beskjed om at de ikke skal lese gjennom kontrakten helst heller før de skriver under Noen som vet hvilke krav som stilles for og få ett bedriftslån? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Noen som vet hvilke krav som stilles for og få ett bedriftslån? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Huff, skam på deg! Fant ut, av merkelige (nooot) grunner, at det ikke funka å sove. Var kortvarig da. Espen: Kommer selvfølgelig an på. Forskjell på Netcom og KK Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Var kortvarig da. Patience is not your dearest friend. Endte opp med å se på smerte på NGC og program om transer . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg