MrLeftfield Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Den jævla smileyen ser psykotisk. den er det :/ *blø neseblod* Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Noen ganger angrer jeg meg for at jeg har iPhone. Spesielt når det er en 1.gen som må hackes. Sitter i restore-helvete og holder på å slå ihjel hele greia. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Noen ganger angrer jeg meg for at jeg har iPhone. Spesielt når det er en 1.gen som må hackes. Sitter i restore-helvete og holder på å slå ihjel hele greia. Hvis du hater den så mye så kan du gi/selge den til meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Åh, Øystein Sunde var fantastisk (ikke at jeg noen gang tvilte heller). Jeg kommer til å bli mye eldre enn antatt, mtp. all latteren som unnslapp meg. Hadde ikke trodd jeg sku le så mye Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 *Kose på N95 8GB kjøpt for halv pris på grunn av lav dollarkurs* Den har tålt å bli badet i vann og den har falt fra holdehøyde ned i asfalt uten å ta noen nevneverdig skade. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Åh, Øystein Sunde var fantastisk (ikke at jeg noen gang tvilte heller).Jeg kommer til å bli mye eldre enn antatt, mtp. all latteren som unnslapp meg. Hadde ikke trodd jeg sku le så mye Tro igjen, bitch. Hvor mange ekstranummer fikk dere? *Kose på N95 8GB kjøpt for halv pris på grunn av lav dollarkurs* Den har tålt å bli badet i vann og den har falt fra holdehøyde ned i asfalt uten å ta noen nevneverdig skade.Hvordan lurte du det store stygge tollvesenet? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 *Kose på N95 8GB kjøpt for halv pris på grunn av lav dollarkurs* Den har tålt å bli badet i vann og den har falt fra holdehøyde ned i asfalt uten å ta noen nevneverdig skade.Hvordan lurte du det store stygge tollvesenet? Jeg ba dem sette pakkens verdi som 15 USD. Gikk rett igjennom. =) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Så enkelt, altså ... Nå fikk jeg blod på tann her. Hvor handlet du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Dagens filmtips: In the name of the father. Tenk deg at du våkner av at bevæpnet politi stormer inn på rommet dit og haler deg av gårde. Du blir beskyldt for å bombet en pub full av folk. De slår deg, tar klemmetak på ballene dine, stikker pistol inn i munnen din og tar av sikringen og enda mer til. Alt for å få deg til å skrive under en tilståelse. Tenk deg at hele familien din blir arrestert. Tilogmed den 14 år gamle fetteren din. For å vært med på å lage den bomben du visstnok har plantet. Tenk deg så å få 30 år i fengsel. Det samme med din far. Og tenk deg at du er uskyldig. Endret 14. september 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Noen ganger angrer jeg meg for at jeg har iPhone. Spesielt når det er en 1.gen som må hackes. Sitter i restore-helvete og holder på å slå ihjel hele greia. Jeg har vanskelig for å være sympatisk mot folk som kjøper Apple-produkter. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Jeg bor i Strømmen=)Ser folk savner at noen lager mat til de Går du på Strømmen VGS? Det er en stund siden nå....................at jeg gikk på vidergående Endret 14. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Noen ganger angrer jeg meg for at jeg har iPhone. Spesielt når det er en 1.gen som må hackes. Sitter i restore-helvete og holder på å slå ihjel hele greia. Jeg har vanskelig for å være sympatisk mot folk som kjøper Apple-produkter. Du som meg. Lars, grøss. Den filmen der var da egentlig mer eller mindre kjedelig Jeg tror vi så den i engelsken på påbygg. S-tard, bare ett =/ Men likevel. Når han satte i gang med Soga om Harald Jordfreser ... Som har fått veldig mange flere kapitler siden sist jeg hørte den, åh, som jeg lo! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Så enkelt, altså ... Nå fikk jeg blod på tann her. Hvor handlet du? www.importgsm.com. Det ble laget en egen tråd for bestilling av telefonen fra importgsm i sin tid, se her! Står litt om fremgangsmåte og erfaringer i tråden, dersom du er interessert. Edit: Jeg har jo virkelig hatt den i snart et år, det føltes jo som jeg fikk den i går.. Endret 14. september 2008 av fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Lars, grøss. Den filmen der var da egentlig mer eller mindre kjedelig Jeg tror vi så den i engelsken på påbygg. Filmer man ser med skolen blir alltid dårlig av en eller annen grunn. Blir nesten så automatisk må trekke fra 60% av karakteren så fort den blir sett på skolen. Selv så gir jeg filmen 5 av 6. Og med den formelen så ville du gitt den 2 av 6 som vil si kjedelig. Nok et bevis på min teori. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg bor i Strømmen=)Ser folk savner at noen lager mat til de Går du på Strømmen VGS? Det er en stund siden nå.................... Glemte selvfølgelig å sjekke alder :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 det går så bra så :!: Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du kan godt lage mat til meg mens jeg er på skolen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det ble suppe ikke no fancy mat på meg idag. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Im so broke, i cant even afford to pay attetion! Og det er faen ikke kødd engang, bensinnåla står helt i bunn, og den rører seg ikke en nanomillimeter når jeg starter bilen. Og jeg har ikke snus, ikke en liten pitteliten kosepris engang. Og jeg får ikke penger før på onsdag. Dette blir intresant Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Haha den er rimelig kjiip. hvordan skal du takle det? har du mat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg