Llandari Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Leftfield, da får du bare komme tilbake Jeg kjeder meg forferdelig der for tiden. Virker som alle folka jeg kjente der har slutta De ble vel lei av å spille på feil side Endret 14. september 2008 av Llandari Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Wooooow, mann, en "d" på slutten gjorde virkelig susen! Er vel helst den r-en inni der som er forskjellen note to self: L2Read Leftfield, da får du bare komme tilbake Jeg kjeder meg forferdelig der for tiden. Virker som alle folka jeg kjente der har slutta Ikke F. Er så evig lei av "unfair" PvP, holder meg til å bli eid i Arena. Når det skal questes/raides, så vil jeg gjerne holde meg til nettopp det. Derfor er PvE ganske befriende for min egen del. Jeg kan jo også alltids flagge PvP selv. Leftfield, da får du bare komme tilbake Jeg kjeder meg forferdelig der for tiden. Virker som alle folka jeg kjente der har slutta De ble vel lei av å spille på feil side Er så enig. Den gode gamle "Nightmare" guilden var en f'ings pain in the ass. De var helt råe på PvP dog. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg tenkte feil side som i Allies og ikke Horde. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg tenkte feil side som i Allies og ikke Horde. Jeg var alliance, dermer var jeg på feil side Nightmare var en horde guild. Horde har alltid gått bananas på Frostwhisper, og alliance bare bøyde seg over og smørte seg med lube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Lage kalkunsnitzel og pasta eller ikke gidde å sti opp fra senga? Søndager er slaffdager. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Lage kalkunsnitzel og pasta eller ikke gidde å sti opp fra senga?Søndager er slaffdager. Hørtes jævlig digg ut. Jeg hadde nok giddi å ha reist meg for å lage det ^^ Søndager = jobbdager :/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Det første, du kommer ikke til å angre=) Jeg skulle kommet å lage Tiki Masala og nanbrød til deg:D Endret 14. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Dere har overbevist meg. Fluesopp: Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Nanbröd. Det er godt det. Hva styrer folket med? Helga er snart omme. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Akkuratt nå er jeg iritert for at jeg ikke har noen venner å lage mat til. Nettverket mitt er ikke verdens største heller pga. veldig stor livsstil-endring. Danielzu: Takk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg tenkte feil side som i Allies og ikke Horde. Jeg var alliance, dermer var jeg på feil side Nightmare var en horde guild. Horde har alltid gått bananas på Frostwhisper, og alliance bare bøyde seg over og smørte seg med lube Nightmare ja. Jævla kinesere PvPen nå om dagen virker som raiding av byer. Hovedsaklig IF for å knerte das gnome kung Men da stakk jeg. Øystein Sunde er på programmet. *poff* Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Nanbröd. Det er godt det. Hva styrer folket med? Helga er snart omme. java innlevering :/ Skal lage en telefonliste GUI som skal koble seg mot en Oracle database og søke gjennom den etc :/ _MEH_ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Akkuratt nå er jeg iritert for at jeg ikke har noen venner å lage mat til. Nettverket mitt er ikke verdens største heller pga. veldig stor livsstil-endring. Danielzu: Takk Hallo. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 MrLeftfield: Höres ut som du studerer noe relatert til IT. Du får vel til til slutt. *gi energidrikk til* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Akkuratt nå er jeg iritert for at jeg ikke har noen venner å lage mat til. Nettverket mitt er ikke verdens største heller pga. veldig stor livsstil-endring. Danielzu: Takk Hallo. Du er i nettverket mitt=) Er bare jeg som suger med å opprettholde kontakten Men er ikke letteste plassen jeg bor på for å invitere folk. 45mn. med buss. Endret 14. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du er i nettverket mitt=) Er bare jeg som suger med å opprettholde kontakten Men er ikke letteste plassen jeg bor på for å invitere folk. 45mn. med buss. Hvor bor du da? Du kan lage mat til meg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du kan lage mat til meg også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Jeg bor i Strømmen=) Ser folk savner at noen lager mat til de Endret 14. september 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du kan lage mat til meg og sende det med posten.(Du blir ikke den første. ) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg bor i Strømmen=) Hmm, litt langt selv om jeg ikke har peiling på hvor det er. Nordstrandish her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg