Ballus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 http://www.diskusjon.no http://www.facebook.com Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Neh...tror jeg må plage ida litt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 www.iambored.com masse sånne "funny" videoer..begrenset hvor lenge det er morro da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 http://www.diskusjon.nohttp://www.facebook.com Facebook underholdende? Tror du har misforstått litt. Ok, diskusjon.no kan til tider være underholdende. Men facebook?! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Facebook er vel bare morsomt hvis man går inn for å finne profiler til heite 16-åringer som poserer i bikini. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Facebook er morsomt når du ser bilder fra gårsdagen med ting du ikke husker. Men det er bare morsomt til du innser at alle andre også kan se de bildene. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Facebook underholdende? Tror du har misforstått litt. Ok, diskusjon.no kan til tider være underholdende. Men facebook?! Facebook er vel bare morsomt hvis man går inn for å finne profiler til heite 16-åringer som poserer i bikini. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det er litt mer trist enn morsomt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det er litt mer trist enn morsomt. Ja, enig der. Men en kan jo gro 123spill? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har ikke nok 16 år gamle venner. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Jeg har ikke nok 16 år gamle venner. Hvorfor trenger du mange av de? Facebook er morsomt når du ser bilder fra gårsdagen med ting du ikke husker. Men det er bare morsomt til du innser at alle andre også kan se de bildene. Endret 14. september 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Benor Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Indeed. Årets fyllekule. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Facebook er morsomt når du ser bilder fra gårsdagen med ting du ikke husker. Men det er bare morsomt til du innser at alle andre også kan se de bildene. "Det var såååååååååååå fett ass, fakk ass, det var det drøyeste! Husker iiiiiiiiiiiiiiiiiingentiiiiiiiiing assa, låver!" Amirait? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Amirait? I bet you're not. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Facebook er morsomt når du ser bilder fra gårsdagen med ting du ikke husker. Men det er bare morsomt til du innser at alle andre også kan se de bildene. "Det var såååååååååååå fett ass, fakk ass, det var det drøyeste! Husker iiiiiiiiiiiiiiiiiingentiiiiiiiiing assa, låver!" Amirait? ... Hæh? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Indeed.Årets fyllekule. hva er det du har gjort...du bruker tidenes pengesløs som avatar O.O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg tegnet svarte streker med sprittusj på en posten-reklame som lå ved postkassene våre. Nå går alle damene i gaten og snakker om hvor lik posten-logoen er til en pokeball. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Amirait? I bet you're not. hehe poenget mitt er at det er så utrolig "inn" å "ikke huske noenting fra gårsdagens fylla" etc. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 hehe poenget mitt er at det er så utrolig "inn" å "ikke huske noenting fra gårsdagens fylla" etc. Alle de kule husker ingenting av dagen før. Enda kulere er det når du får høre at du spøy på steder man helst ikke skal spy. Åjaaaa! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Enda mer inn å fortelle om "fyfaen jeg var bare sååååååååååååååååå full assa, tok bare heeeeeeeeeeeelt av mest sinssykke som har skjedd men jeg husker såklart iiiingenting det er bare heeeelt blackout assa fyfaen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg