Fisk1 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 De ble tatt på ordet http://www.ba.no/puls/musikk/article3716886.ece Tron Jensen som sang (fyren kan virkelig synge). Artig vri å hyre han inn til en 40-års dag. Får ikke låten ut av hodet. Hm, dette så lovende ut. Kommer vel til Gjøvik en gang og denne, så venter spent. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har savnet deg, har du savnet meg? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du har ikke svart på PM-et mitt? Jeg har for tiden litt over 20 pm'er som vil bli gjennomgått på mandag. For ikke å snakke om mail som er kommet siden fredag. Det er helg og da tar jeg helg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har for tiden litt over 20 pm'er som vil bli gjennomgått på mandag. For ikke å snakke om mail som er kommet siden fredag. Det er helg og da tar jeg helg Høyst forståelig. Det har ikke regnet noe særlig siden jeg kom hjem. Hva har skjedd med det bergenske høstværet jeg lengtet hjem til? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Da var det slutt mellom meg å dama. 2 og et halvt år! Hun har vist finnet seg en eller annen six-pack dude. Faen, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vi hadde det drit bra sammen liksom. Fuck it, fuck it all. Then kill it with fire. Neida, seriøst. Om hun helt bare random dumper deg for en jævla bolegutt, så var hun ikke noe og samle på utgangspunktet. Gjør som meg, vær evig singel. Funker så veldig veldig mye bedre Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Jeg har savnet deg, har du savnet meg? Pink Floyd - Wish You Were Here har stått på repeat i en uke. Alvorlig. Endret 14. september 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvordan det? Fordi det finnes plasser på karmøy du ikke vil være. Og Torvastad er ikke en av dem? :S Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det har ikke regnet noe særlig siden jeg kom hjem. Hva har skjedd med det bergenske høstværet jeg lengtet hjem til? Global oppvarming. Et prosjekt startet av bergensere for å bedre værforholdene. I tillegg gir det snø til østlendingene på 17. mai. Litt mer global oppvarming så er vi der. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Og Torvastad er ikke en av dem? :S Torvastad er en av de bedre plassene. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Er du kjent på Karmøy, Tee_C? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Nokså godt kjent ja. Hvordan det? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Nei, jeg bare lurer. Hvorfor er du det? Er det noen som vet et sted hvor de eldre Metal Gear Solid-spillene selges? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Dotten ... "community manager" .. gay? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Åh, jeg savner jenta "mi" allerede. Hu dro nettopp hjem og jeg ser a vel ikke på noen måneder, men jeg skal hjemme de klemmene i hjertet. Det skal jeg. Nærmeste jeg kommer kjærlige klemmer uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 mamman din? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 *se for seg Lillium i hundelenke*Jeg kan love deg det er noe å få med seg Dotten ... "community manager" .. gay?Nånå fuckface, ta det litt med ro Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Pusur, jeg har en del venner på karmøy. Har også spilt en del fotballkamper hvor man har kjørt feil gjentatte ganger, slik blir man kjent. Dotten ... "community manager" .. gay? Dikky.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Sorry, synes det hørtes ut som en jalla tittel. Akkurat som sånn MCSE (Master Cock Sucker Expert) type. Ultra fancy engelsk navn på høvding. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 mamman din? Close, but no cigar. Mamma gir meg ikke kjærlige klemmer. Kan ikke engang huske sist vi klemte. Nei, denne jenta er nok desto yngre. Bor i nabohuset til det huset mamma vokste opp i og er datter av mammas kusine, altså er hun min tremenning. 6 år gammel og kjempesøt og koselig. Før var a kronisk redd meg fordi jeg virka skummel (broren hennes på 3 er på det stadiet nå, riktignok var han ikke redd meg da jeg hadde kinnskjegg og så mer ut som uteligger, go figure) og hadde kinnskjegg og sånn, men nå er a kjempeglad i meg. Søtt ^^ Tror hu er den eneste jenta som er sånn kjempeglad i meg ^^ Elsker å sove oppå meg og greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg