Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har for tiden litt over 20 pm'er som vil bli gjennomgått på mandag. For ikke å snakke om mail som er kommet siden fredag. Det er helg og da tar jeg helg :cool:
Høyst forståelig. :p

Det har ikke regnet noe særlig siden jeg kom hjem. Hva har skjedd med det bergenske høstværet jeg lengtet hjem til? :cry:

Lenke til kommentar
Da var det slutt mellom meg å dama. 2 og et halvt år! Hun har vist finnet seg en eller annen six-pack dude.

Faen, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vi hadde det drit bra sammen liksom.

Fuck it, fuck it all. Then kill it with fire.

Neida, seriøst. Om hun helt bare random dumper deg for en jævla bolegutt, så var hun ikke noe og samle på utgangspunktet.

Gjør som meg, vær evig singel. Funker så veldig veldig mye bedre :p

Lenke til kommentar
Det har ikke regnet noe særlig siden jeg kom hjem. Hva har skjedd med det bergenske høstværet jeg lengtet hjem til? :cry:

Global oppvarming. Et prosjekt startet av bergensere for å bedre værforholdene. I tillegg gir det snø til østlendingene på 17. mai.

Litt mer global oppvarming så er vi der. :)

Lenke til kommentar
mamman din?

Close, but no cigar.

Mamma gir meg ikke kjærlige klemmer. Kan ikke engang huske sist vi klemte.

Nei, denne jenta er nok desto yngre.

Bor i nabohuset til det huset mamma vokste opp i og er datter av mammas kusine, altså er hun min tremenning.

6 år gammel og kjempesøt og koselig.

Før var a kronisk redd meg fordi jeg virka skummel (broren hennes på 3 er på det stadiet nå, riktignok var han ikke redd meg da jeg hadde kinnskjegg og så mer ut som uteligger, go figure) og hadde kinnskjegg og sånn, men nå er a kjempeglad i meg.

Søtt ^^

Tror hu er den eneste jenta som er sånn kjempeglad i meg ^^

Elsker å sove oppå meg og greier :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...