Snurreleif Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Øynene mine, de sviiiir. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Oh lord. Få se om noen har samme humor som meg, syntes den tråden var litt festlig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hmm ... Dotten på fylla. Skøy, fyllemoderering mon tro? Er profesjonell nok til å holde meg vekke fra forumet, men glemte Facebook i prosessen. Skumle greier. Tror jeg må begynne å renske ut i den såkalte vennelisten, aner knapt hvem en del av dem er Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Oh lord. Få se om noen har samme humor som meg, syntes den tråden var litt festlig. *grøsse* Hva slags skit er det som slippes inn på forumet egentlig? Endret 14. september 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Oh lord. Få se om noen har samme humor som meg, syntes den tråden var litt festlig. Jeg river meg i håret. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 what to do , what to do today. Føler nesten at kjedsomheten kommer snikende i dag Hjernen roooper : Entertain Meee! men jeg kommer ikke på noe å gjøre lenger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Da har en vært ute å luftet hundene og fått luftet Lillium også *le* Skal se om jeg ikke får redigert noen av bildene jeg tok senere... Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Da var det slutt mellom meg å dama. 2 og et halvt år! Hun har vist finnet seg en eller annen six-pack dude. Faen, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vi hadde det drit bra sammen liksom. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Dere kan jo ikke ha hatt det SÅ bra om hun dumper deg for en random bolegutt. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jo, vi hadde det hun sier det. Men hun ble forelska i en annen. Noen tips. Vet faen ikke hva jeg skal gjøre nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 get a rope? neida, hun kommer nok tilbake får en da håpe Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ikke noe emo tull på meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Uhm. Kom deg over henne og let etter en rebound? Edit: Altså, jeg er for følelsesmessig ødelagt generelt sett til å komme med tips til folk jeg ikke kjenner på dette, jeg takler det elendig å bli dumpet selv. Endret 14. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kill her with fire. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Da har en vært ute å luftet hundene og fått luftet Lillium også *le* Skal se om jeg ikke får redigert noen av bildene jeg tok senere... *se for seg Lillium i hundelenke* Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det ligger en død and, i Lille Lungegårdsvann Ingen bryr seg lenger om buekorps og Brann... Syng med Må bli årets slager den der, var full allsang på fest i går og jeg har sjeldent ledd så mye av en tekst. Bergensplaten kommer visst senere i høst. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det ligger en død and,i Lille Lungegårdsvann Ingen bryr seg lenger om buekorps og Brann... Syng med Må bli årets slager den der, var full allsang på fest i går og jeg har sjeldent ledd så mye av en tekst. Bergensplaten kommer visst senere i høst. Jaha, hva er dette for noe rart? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 De ble tatt på ordet http://www.ba.no/puls/musikk/article3716886.ece Tron Jensen som sang (fyren kan virkelig synge). Artig vri å hyre han inn til en 40-års dag. Får ikke låten ut av hodet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du har ikke svart på PM-et mitt? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Og hva har dere gjort med s-tard?! Hvor har det blitt av Skarstad? Neinei, jeg trodde kanskje det var skarstad som hadde skrevet noe slik. Har han fått ferie? Stilig! Uanz, jeg har vært i konfirmasjon. I Bærum. Alle hadde minst to mellomnavn, og enda flere "W"-er og stumme "H"-er. Og det krydde av Range Rovere og Jaguarer der. Det var awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg