Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God natt folkens. *daske alle med spermhval (spesiellt Snurreleif)*

*humre*

Jeg stokket om ordene "spermhval" er satt sammen av når jeg leste setningen din :wee:

Smurf: Reload hadde Fuel og Unforgiven II som gode sanger, mens DM imo har bare ett dødpunkt, og det er, irriternde nok, Unforgiven III..

Men nå har man gått over til Pink Floyd. Merket fort at DM gir godt grunnlag for hodepine.

Lenke til kommentar

Var da flere koselåter på Load og Reload enn folk vil ha det til. King Nothing, Until it Sleeps, hero of the day, Fuel, the memory remains..Jeg var ganske ukritisk til Load, bare så den som endelig en ny Metallica-plate, ikke noe mere eller mindre. Et band vil aldri gå inn for å lage samme plate om og om igjen, da blir både dem selv og fansen lei bandet. Derfor kommer det aldri noen MOP 2 eller AJFA 2. Klart, det hadde vært fett med en ny thrash-epic av typen Disposable Heroes, men den vil jo bare blitt sammenligna med Disposable Heroes og komme til kort. Alltid.

Men jeg har fulgt Metallica siden slutten av 80-tallet, folk som er yngre og skal prøve å sette seg inn i hele diskografien har det nok litt værre enn meg. Jeg hadde bare ikke flere Metallica-plater å høre på fordi Black Album var siste som var kommet ut. Så når det var gått 5 år og Load kom var jeg helt hyper og hørte den 100 ganger.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...