Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Hvordan setter man opp en enkelt webradio?

http://cowboyfrank.net/real/RadioStation.htm

http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=35635

Håper det var dette du lette etter.

Brunost-dip og raspeballer og middagspølser er det beste som finnes! Brunost-sausen er veldig søt, også må man ha pose-kålrabistappe til også. Perfekt.

Syke, syke mennesker!

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Lenke til kommentar

Jeg husker vi lærte det på skolekjøkkenet (som var mitt første møte med komler fra så langt tilbake jeg kan huske) og lærerinna kom fra Gudbrandsdalen et sted, så la meg gjette på der. Evt. Trøndelag siden det ikke var fremmed for flere av elevene i klassen.

Farmor i Stavanger hadde aldri hørt om det, men det hadde ikke mamma heller og hu er igjen trønder :p

Kate Perry - I Kissed a Girl er jammen meg fengende, i alle fall er den lett å få på hjernen ><

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Har kjørt med et A6 brett i noen år nå, men har mistet pennen - og siden pennen koster nesten like mye som brettet, slår jeg til med nytt brett. Tenker Wacom Graphire A5. Litt større ;)

Lenke til kommentar
Har kjørt med et A6 brett i noen år nå, men har mistet pennen - og siden pennen koster nesten like mye som brettet, slår jeg til med nytt brett. Tenker Wacom Graphire A5. Litt større ;)

Aha.

Fikk prøvd et Wacom A4-brett når jeg rotet meg borti MKK-delen av skolen en dag. Utrolig morsomt når man finner ut hvordan det funker :wee:

Lenke til kommentar

Jah! På Aker Brygge. Han kom ut av en skyskraper-ting i slitt skinnjakke og masse grått skjegg. Jeg så lenge på han, så kom han bort og sa HEI, og jeg ble veldig starstruck og rista ham litt i hånda og sa jeg var en gammel fan, også sa han "Ha en fin dag videre" og rusla avgårde.

Det redda dagen min :) Kanskje hele uka, faktisk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg har hørt en del bedre fra Metallica og fatter ikke hvordan Adressa eller hvem det nå enn var kunne gi de 4 :p

Skiva var bedre enn St. Anger, men gah. Man kan ikke lære gammel hund nye triks. Det bevises om og om og om igjen.

Jeg skal prøve å få møtt ham i morra. Bare henge rundt hotellet han bor på. Skal ikke bli vanskelig, flere av venna mine jobber der, jeg kjenner folka generelt godt mtp. at jeg har vært der veldig mye opp gjennom åra og han spiller her i morrakveld ^^

Lenke til kommentar
Jah! På Aker Brygge. Han kom ut av en skyskraper-ting i slitt skinnjakke og masse grått skjegg. Jeg så lenge på han, så kom han bort og sa HEI, og jeg ble veldig starstruck og rista ham litt i hånda og sa jeg var en gammel fan, også sa han "Ha en fin dag videre" og rusla avgårde.

Det redda dagen min :) Kanskje hele uka, faktisk.

Det er moro når kjendiser faktisk hilser, istedet for å bare fly forbi med nesa i sky :wee:

Smurf: Nå og ja. Synes faktisk Death Magnetic holder, om ikke pre-svart-nivå, så er det værtfall det beste Metallica har kommet med siden den gang.

Tunge, kule riff(hovedriffet i The End of the Line er jo bare steintøft!), kule soloer og vokalisten tilbake i godform.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...